آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

کاشت قالب یا دوال سیستم

کاشت قالب یا دوال سیستم
5/5 - (12 امتیاز)

کاشت قالب یا دوال سیستم

کاشت قالب یا دوال سیستم چیست؟ نوبتی هم باشه باید به فکر رسیدگی موارد جدید کاشت ناخن باشیم. تابتوانیم هم در تایم و هم در زیبایی به رتبه بالاتری دست یابیم .

کاشت قالب یا دوال سیستم یکی دیگر  از سبک ها و متد های کاشت ناخن ،کاشت قالب می باشد . که این کاشت سبک تر و شفاف تر از کاشت پودر می باشد. چرا که شما درزمان کاشت پودر در مرحله آخر با ید از تاپ کات یا ژلیش استفاده کنید. برای برق ناخن اما درکاشت قالب با تکنیک جدید کاشت ناخن هم شیشه ای میشود و دیگر نیاز به ژلیش و تاپ کات ندارد. و هم ظریف تر و تایم زیادی که صرف سوهان کشی میشود را ندارد .

دراین کاشت میخوان مدل های طراحی و دیزاین های زیادی اختراع کرد. حتی بسیاری از دیزاین های داعم را داخل این کاشت میتوان انجام داد.

نکات مهم در کاشت ناخن

آموزش های مهم، که آموزش کاشت ناخن با قالب می باشد. در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد. و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد. برای مثال طبق تجربه بنده کاشت ناخن قالبی برای افرادی که شغلی دارند که کار های سنگین با انگشت و ناخن انجام میدهند مناسب نمی باشد. چون کاشتی ظریف و شکننده است.

مراحل کاشت ناخن

دراولین مراحل کاشت قالب باید اول بستر سازی مناسبی برای ناخن انجام میدهد وبعد مهم ترین مرحله انتخاب قالب هم سایز ناخن که نباید حتی ذره ای کوچکتر یا بزرگتر از صدف ناخن باشد ، و زدن ضد قارچ و پرایمر نیز اهمیت زیادی در کلیه کاشت های ناخن در کلیه روش ها دارد .

درکاشت قالب هم میتوان از پودر رنگ دلخواه استفاده کرد هم پلی ژل . که البته ما طبق تجربه ی بالایی که داریم پیشنهاد پودر را داریم زیرا دوام بالاتری نسبت به پلی ژل دارد.

مکث قالب روی ناخن نیز مهم میباشد که بستگی به مواد گذاری شما دارید هرچه مواد را پر حجم تر گذاشته باشید مدت مکث بیشتری باید انجام دهید .

بعد از برداشت قالب یه تایم کوتاه سوهان کشی برای مرتب شدن ناخن انجام داده ، اما اگر شما ازون دسته ناخن کارانی هستید که مواد باحجم بالا میگذارید حتما در انتها از ژلیش استفاده کنید زیرا کاشت ناخنتان بادوام تر میشود . ودرنهایت از روغن کوتیکول استفاده کرده .

نکته ی دیگر کاشت قالب این است که هم میتوانید از تیپ استفاده کنید هم میتوانید با خود مواد تیپ سازی کنید که درکلاس های اکادمی ماربل تمامیه تکنیک ها براتون به طول عملی انجام میشود .

برای دیزاین داعم داخل این کاشت میتوان از اشیا با ارتفاع کم مثل برگ درختان ، گل های خشک شده ، حتی طرح های تکه های کوچک پارچه یا تور ، در داخل کاشت قرار دهید .

و برای دیزاین موقت نیز از کلیه اشیا چه مخصوص کاشت چه غیره با ژل یا چسب تیپ روی ناخن قرار میدهد.

ولی تا زمانی که تسلط کامل به این کاشت رو ندارید هیچ گاه ازین کاشت استفاده نکنید زیرا بعد از برداشت قالب امکان دارد ظاهری نامرتب د پر از هوا داشته باشد . پس در نتیجه با تمرین بسیار زیاد و باتسلط کامل این کاشت را انجام دهید .

دیزاین و رنگ ها

رنگ صورتی یکی از رنگ های مورد علاقه بانوان به خصوص خانم های جوان است. در لاک ژل ها و لاک های معمولی و حتی دیزاین ها مجموعه ای از پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن صورتی را خواهید دید که بسیار زیبا و مجلسی و مناسب عروس خانم ها و مهمونی ها و خانم های مشکل پسند است.

به کار بردن نگین ها جلوه ی زیادی به ناخن ها داده و مناسب مهمونی های شبانه می باشد .

فرنچ سفید باعث کشیده شدن ناخن میشود ، کلا فرنچ در هر رنگی کاری اسپرت به حساب می آید ،

و استفاده از مات کت یا مات کننده ها جز کار های اسپرت محسوب میشوند ، اما برعکس هرچه براق تر توسط نگین ، اکلیل انجام دهید کار مجلسی تر می شود .

استفاده از نوار های دیزاین خیلی کار را جذاب میکند .

ساخت انواع گل های برجسته با مواد کاشت ناخن نیز کار را مجلسی و فانتزی کرده .

طراحی با قلم هم میتوانید با لاک ساده یا بهتراست از ژل و یا حتی از رنگ های اکرولیک استفاده کنید که طراحی با رنگ های الکرولیک را تکنیک وانسترونگ می گویند و هزینه ی آموزشی بالایی دارد .

کاشت ناخن مناسب فصل

به کار گیری رنگ ها با توجه به فصل خیلی کار شمارا اصولی تر میکند ، مثلا در فصل پاییز معمولا از رنگ های آجری ، زرد ،نارنجی ، و طرح های پاییزی که اکثرا برگ هستید استفاده میگردد .

در فصل بهار از شکوفه های رنگی و رنگ های سبز و صورتی استفاده می شود.

در فصل زمستان از طرح های بابا نوعل ، تیکه های برف ، درخت کاج و رنگ های گرم استفاده میشود ، ر فصل تابستان از رنگ های شاد و پاستیلی استفاده میشود .

حتما در انتخاب رنگ لاک ها به رنگ پوست دست مشتری نیز دقت کنید . اگر پوست روشن داشتنو از رنگ های جیغ و گرم مثل سرخابی ، نارنجی ، قرمز ، دیزاین های براق  استفاده کنید. واگر پوست تیره داشتند از رنگ های سرد ، مات و کمرنگ مثل نقره ای ،صدفی و بژ استفاده کنید .

پیشنهاد ما به شما : حتی اگر اهل کاشت ناخن نیستید. اما توسط پدیکور ، مانیکور ،کفسابی و یا پارافین تراپی سلامت و ظرافت پوست دست و ناخن های دست و پای خود اهمیت دهید .

معرفی آکادمی زیبایی ماربل

آکادمی زیبایی ماربل دارای پرسنل و مدیریتی باتجربه که دارای مدارک فنی حرفه ای کشور و مدارک سرتیفیکیت بین المللی از کمپانی های مختلف فرانسه ، کانادا ، آلمان ، انگلیس در لاین های آموزش رشته های زیبایی و برگزاری ورکشاپ های داخلی و خارجی و همکاری بابسیاری از آکادمی های زیبایی و مدرسین روسیه و ترکیه و نیز در مجتمع فنی تهران تدریس میکند.

آکادمی زیبایی ماربل سالهاست فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. این آکادمی با همکاری مربیان و پرسنل ها ی باتجربه ی درخشان در تمامی  رشته های آرایش و زیبایی مشغول به فعالیت است. در این آموزشگاه شما میتوانید از مبتدی تا حرفه ای دوره ها را بگذرانید. و همچنین تمام ابزارها و امکانات دراختیارشما قرار میگیرد. آموزشها با اولین متد روز دنیا می باشد .

آکادمی زیبایی ماربل بهترین آموزش ها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دراختیار هنرجویان قرار میدهد تا به راحتی وارد بازار کار شوند. و حمایت های هنرجویان از درجه هنرجویی تا مربیگری و فوق تخصص انجام می شود.

درضمن کلیه اموزش ها با مدرک بین المللی خارجی و سازمان فنی حرفه ای ایران می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *