آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی پدیکور و مانیکور دست و پا همراه کفسابی

آموزش دوره های پدیکور و مانیکور پا همراه کفسابی

آموزش دوره های پدیکور و مانیکور دست و پا همراه کفسابی

آموزش دوره های پدیکور و مانیکور یکی از دوره های پرطرفدار آرایشی هست. مانیکور یک اصطلاح است که برای مراقبت های دست می باشد. و در کل به پوسته های اضافی که دور ناخن می باشد که توسط نیپر یا گوشت گیر میگیرند. دست را مرتب می کنیم که ناخن های دست مرتب تر شوند را مانیکور خشک می گویند. ما قبل از کاشت باید مانیکور خشک را انجام دهیم. برای اینکه موقع مواد گذاری روی ناخن روی پوسته‌ها مواد گذاری نکنیم. زیرا مواد گذاری بر روی پوسته های اضافه دور ناخن یکی از بزرگترین اشتباهات رایج ناخن کاران مبتدی می باشد.

به پوسته های اضافه دور ناخن ها کوتیکول می گویند که باید با ظرافت این کار را انجام دهیم در ابتدا از عقب زن استفاده می کنیم و کوتیکول ها را عقب میزنیم و با سر دیگر عقب زن کوتیکول را آزاد می کنیم و توسط گوشت گیر به طور ماهرانه که گوشت ناخن را نگیریم و زخم نکنیم حتی پول ها را به‌آرامی برمیداریم و از ناخن جدا می کنیم.

 

مانیکور سنتی

آموزش دوره های پدیکور و مانیکور به ما می آموزد زمانی که شما دستتان از پوسته ها و کوچک اول های ضخیمی برخوردار باشد باید مانیکور خیس یا سنتی را انجام دهید به این صورت است که شما دستتان را داخل جکوزی دست قرارداد یا اگر در منزل این کار را انجام می دهید.

می توانید داخل یک کاسه آب نیمه گرم قرار دهید. داخل کاسه را آب ژاول درست می کنیم. آب ژاول یعنی لوسیون یا شامپو نرم کننده سر یا حتی از اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد به اندازه یک قاشق غذاخوری درون آب ولرم بریزید و دست را به مدت یک ربع تا بیست دقیقه درون کاسه قرار دهید و بعد بیرون آورید و خشک کنید و با عقب زن کوتیکول های نرم را کناربزنید و توسط گوشت گیر کوتیکول ها را از ناخن جدا کنید به این اعمال مانیکور سنتی یا خیس می گویند.

 

پدیکور

پدیکور اعمالی می باشد که برای مراقبت های ناخن پا انجام میشود که همانطور که در مورد مانیکور دست در قسمت بالا برای تان گفتیم پدیکور نیز همان اعمال بر روی پا قرار می گیرد البته پدیکور سنتی یا خیس به مراتب از مراحل بیشتری برخوردار می باشد به طور مثال زمانی که پاها یا قوزک پا یا کف پا نیاز به لایه برداری داشته باشد باید از پروژه یا کفسابی استفاده کرد.

به این ترتیب که ابتدا پاها را داخل جکوزی پا قرار داده داخل جکوزی باید آب ولرم باشد داخل آب را باید از کوکتل پدیکور قرار داده و بعد از یک ربع پاها را از داخل آب بیرون آورده و خشک کرده و توسط پدی ژل پاها را تراپی کرده و بعد از سوهان پا یا حتی رنده پا می توان برای لایه برداری پینه های کف پا یا روی قوزک پا استفاده کرد و در نهایت از لوسیون های ترمیم کننده یا از روغن وازلین یا روغن بچه و برای لاکچری تر بودن از از لوسیون های کولینگ یا خنک کننده استفاده کرد.

امروزه رسیدگی و مراقبت های دست و پا خیلی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و در بسیاری از کشورهای دنیا توسط افراد متخصص و با تجربه این کار را انجام می دهند ،در سالن های آرایش و اسپا ها این کار انجام می شود در مانیکور حتی میتوان فرم ناخن ها را توسط سوهان دستی به شکل های زیبا و آراسته کرد.

بهداشت در پدیکور و مانیکور
زمانی که شما به عنوان یک مانیکور ایست یا پدیکور ایست کار انجام میدهید باید از لوازم کاملا استریل استفاده کنید

بهداشت در پدیکور و مانیکور

آموزش دوره های پدیکور و مانیکور بهداشت آن را بایستی مد نظر قرار دهد. زمانی که شما به عنوان یک مانیکوریست یا پدیکوریست کار انجام میدهید باید از لوازم کاملا استریل استفاده کنید زیرا امکان خونریزی و یا زخم در این کار بعضی از مواقع پیش می آید و اگر لوازم کار شما استریل و بهداشتی نباشد امکان عفونت و قارچ می شوید و حتی لوازم آهنی را از دستگاه اتوکلاو برای بهداشت و استریل باید استفاده کنید و تا جایی که ممکن است از لوازم یکبار مصرف برای این کار انجام دهید که از ایجاد عوامل عفونت ها و قارچ ها و آلودگی ها در امان باشید.

 

مزایای پدیکور

مرتب شدن ناخن ها و افزایش گردش خون در دستها و پاها و انگشتان دست و پا و حتی بهبود سلامت عضو بدن و نیز به دست آوردن آرامش و کاهش استرس، نرم شدن پوست پا و دست کاهش آلودگی و عفونت ناحیه دست و پا و در انگشتان دست و پا می شود.

ناخن ها نقش بسیار موثری در زیبایی دستان و پاهای شما دارد که باید اهمیت زیبایی راباید به آن بدهید و دقت بر این داشته باشید که ناخن های شکننده و نازک حتماً باید تحت مراقبت باشند زیرا این گونه ناخن ها در معرض شکستگی هستند و نباید بلند باشند و اگر شما صاحب همچین ناخن‌هایی هستید باید توسط روغن مناسب برای تقویت ناخن ها و یا حتی روزانه ناخن ها را داخل آب لیمو قرار داده تا با دوام تر و محکم تر شوند و زمانی که از لوازم شوینده و مواد های شوینده استفاده می‌کنید حتماً دستکش دستتان باشد تا هم دستانتان و هم پوست و ناخن شما در امان از مواد شوینده قرار گیرند.

 

مانیکور و پدیکور در منزل

درنتیجه مانیکور و پدیکور علاوه بر ایجاد زیبایی دست و پاهای تان نیز به عنوان درمان عضلات بدنی استفاده میشود.

پس از پایان پریود پدکور و مانیکور شاهد خواهید بود که این روش ها چگونه آرامش به شما می بخشند شما در منزل می توانیم یک کاسه آب ولرم را توسط یک کوکتل معطر نیز می باشد قرار داده و بعد از ۱۵ دقیقه پای خود را از داخل آن کاسه آب ولرم درآورده و خشک کرده و توسط سنگ پا پوست های مرده پا را لایه برداری کنید و در نهایت از روغن وازلین استفاده کنید.

 

کفسابی
با مراجعه به سالن ماربل از خدمات وی‌آی‌پی کفسابی و پدیکور بهره‌مند شوند.

کفسابی

اگرچه پاها نقش بسیاری در سلامت کل بدن ایجاد می کند اما به طور میانگین مردم به سلامت پاهای خود اهمیت نمی دهند. مخصوصا افرادی که به طور روزانه در محل کار خود را به طور مادام از کفش استفاده می‌کنند باید به پاهای خود اهمیت دهند و نه تنها برای زیبایی پاها بلکه برای آرامش بدن این کار را باید انجام دهند که با رجوع به سالن های زیبایی می توانند از خدمات وی‌آی‌پی کف سابی و پدیکور بهره‌مند شوند.

 

دوره های آموزش

آموزش پیشرفته پدیکور و مانیکور شامل:

دورگیری ناخن دست و پا به روش دستی و برقی

پدیکور خشک و خیس

مانیکور خشک و سنتی

پدیکورساده و vIP

مراحل قبل و بعد پدیکور و مانیکور

مارک شناسی

ابزار شناسی

روغن ها و مواد بعد پدیکور

فرم دهی ناخن

 

شما می توانید آموزش های vip پدیکور  مانیکور کفسابی را در آکادمی زیبایی ماربل توسط متخصصین مجرب ببینید تابتوانید به سرعت وارد بازارکار این حرفه ی پر درآمد شوید.

کلیه ی آموزش ها ی تخصص پدیکور و مانیکور و کفسابی شامل جزوه و هنرجویان عزیز حق فیلمبرداری درکلاس را دارند .

آموزش همراه مدرک بین المللی قابل  یجستر و فنی حرفه ای می باشد. حمایت و پرسش وپاسخ به طور نامحدود می باشد.

افرادی که نمی خواهند از کاشت ناخن و یا لاک استفاده کنند اما به مرتب بودن ناخن های خود اهمیت بسزایی می دهند بهترین روش برای آنها مانیکور و پدیکور کردن دست و پا می باشد.

بعضی از افراد نیز پس از اتمام پدیکور و مانیکور می‌خواهند از ژلیش استفاده کنند.

ژلیش

متد ژلیش نیز یک انجام عملیات سبک روی ناخن می باشد که این روش نیز برای افرادی که تحمل کاشت ناخن را ندارند و برای مدت کوتاه می خواهند از زیبایی دستان خود لذت ببرند می تواند از ژلیش استفاده کنند.

ژلیش ناخن
ژلیش یک انجام عملیات سبک روی ناخن می باشد

ژلیش چیست؟

روش ژلیش دو مرحله ای و سه مرحله ای داریم که ژلیش دو مرحله بر روی کاشت ناخن انجام می شود. بدین صورت که ابتدا سطح ناخن را توسط بافر زبر و پودری کرده و رنگ ژل را انتخاب کرده و روی ناخن دست بزنید. سر ناخن را با قلمه بادکش بسته داخل دستگاه یووی خشک کنید. مرحله بعدی از ژل بی رنگ بر روی کار بزنید. و سر ناخن را با قلم را با همان قلم لاک ژل بسته و در دستگاه یووی خشک کنید.

لاک ژل سه مرحله ای برای افرادی هست که روی ناخن نشان کاشت ندارند. به این صورت می باشد که ابتدا مانیکور خشک را انجام میدهند. سطح ناخن را توسط بافر زبر و پودری میکنند. مرحله اول زدن بیس ژل است که بیس شنوی لاک ژل می باشد که روی ناخن قرار میدهند. به هیچ عنوان نباید به اطراف گوشت و کوتیکول ها برخورد کند. برای همین ما قبل از انجام این کار از مانیکور خشک استفاده می کنیم. بعد از رنگ لاک سال استفاده می کنیم.

به همان صورت که با قلم مو لاکچری سر ناخن را بسته داخل دستگاه یووی خشک می کنیم. در نهایت از لاک ژل بی رنگ پس از اتمام کار روی ناخن ساده و در کل پس از پایان رسیدن مانیکور پدیکور و حتی ژلیش و کاشت ناخن دوره گوشت ناخن را از اول کوتیکول یا روغن کوتیکول برای براقیت دست به عنوان لوسیون استفاده میکنیم.