آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی آرایش مو، شینیون ، بافت ، اکستنشن، براشینگ

دوره آموزشی آرایش مو، شینیون ، بافت ، اکستنشن، براشینگ

دوره آموزشی آرایش مو، شینیون ، بافت ، اکستنشن، براشینگ

دوره آموزشی آرایش مو، شینیون ، بافت ، اکستنشن، براشینگ از لاین های پر طرفدار هست. کلمه ی  شینیون در فارسی به معنای گیس پشت سر بستن است و در زمان های گذشته این مدل بستن مو از پشت یا بالای سر، تنها شامل موارد ساده و تکراری می‌شد. اما امروزه شینیون کردن مو به یک تکنیک و هنر آرایش مو تبدیل شده است. بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای با استفاده از این تکنیک می‌توانند هنر و قدرت آرایش مو خود را به نمایش بگذارند. در این بین دختران و خانم‌هایی که موهای کوتاهی دارند، همیشه نگران پیدا کردن یک مدل آرایش مناسب هستند.

در طول دوره‌های مختلف تاریخی، مدل‌های موی مختلفی زیاد می شود. برای مثال، ممکن است در سال گذشته رنگ مو و یا آرایش خاصی از مو مد بوده باشد و امسال مدل دیگری. در گذشته بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دادند موهای خود را ببندند و شینیون کنند. اگرچه امروزه مدل‌های باز بیشتر از سایر مدل‌ها توسط زنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما هنوز هم در بسیاری از مناسبت‌ها مانند عروسی، جشن نامزدی، برخی مجالس و به طور کلی هر جایی که به آراسته بودن مو به طور ویژه نیاز باشد، از شینیون و مدل‌های بسته مو استفاده می‌شود. در این مقاله در مورد شینیون موی کوتاه صحبت خواهیم کرد.

 

شینیون موهای کوتاه

برخی از خانم ها میپرسند شینیون برای موهای کوتاه نیز امکان پذیر است؟

درجواب میگوییم بله ، شینیون موی کوتاه قابل اجراخواهد بود. این روزها مدل‌های قابل انجام برای شینیون بسیار گسترده بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان یک روش یا مدل را به عنوان استاندارد مشخص کرد. آرایشگران با هنر و خلاقیت خود، مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی را در هم می‌آمیزند و شینیون‌های فوق‌العاده پیچیده، شینیون های خطی ، لاینی ،گلبرگی و ……

دوره آموزشی آرایش مو با تمامی متدها در آکادمی زیبایی آرایشی ماربل انجام میگیرد. در آموزش های سالن ماربل حتی نصب پروتز مصنوعی ، اضافه کردن مو به شینیون ها ،ساخت پروتز دست ساز برای حجیم کردن موهای کم پشت ، طریقه پوشاندن کچلیه کف سر ، نصب تاج و تور عروس هم آموزش داده می شود.

 

مدل‌هایی برای شینیون موی کم حجم

مدل‌هایی هم برای شینیون موی کم حجم مناسب هستند. موهایتان را با فرکننده موی حرارتی و یا دیسپانسل یا به روش کرلی سشوار فر کنید. این کار به موها حجم می‌دهد و آنها را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. برای فر کردن مو، قبل از حالت دادن به آن، به کل مو «موس» بزنید تا فر شما دوام بیشتری داشته باشد. اگر به حجم دلخواه نرسیدید، باشونه پوش طرجیها چوبی موها را در قسمت بالایی پوش دهید. قسمت جلویی مو را نگه دارید و یک قسمت بعد از آن را به پشت سر سنجاق کنید. حالا قسمت جلویی را با دست بپیچانید و به عقب سر ببرید و جای مناسب فیکس کنید. حواستان به مدل جلوی موهایتان هم باشد که زیاد کشیده نشود.

 

شینیون به چه صورت هایی می آید؟

باید بگوییم به انواع صورت می آید اما باید به طور ماهرانه مدل شینیون را دربیاورید.

مثلا اگر صورت مشتری گرد بود شینیون بالای سر انجام دهید یا اگر گردن کوتاهی داشت هیچ گاه شینیون را پایین نبندید زیرا باعث کوتاه تر شدن گردن می شود، اگر صورتی کشیده داشت شینیون را پایین درست کنید ، اگر صورتی با پیشانی بلند داشت موهای چتری را به طرف صورت بریزید.

امروزه بافت نیز جایگزین شینیون میتوان کرد اما در مجالس نیمه رسمی مناسب است حتی می توان مخلوط شینیون و بافت را طوری در بیادرید که یک شینیون جمع داشته باشید یک نکته ی جالب برای شما بگوییم این است که در شینیون بافت مقدار کمتری سنجاق و موادی مثل تافت و کرم مو به کار میرود وحتی زودتر کار با شینیون بافت انجام میشود و هم در مواد و هم در تایم صرفه جویی می شود.

بافت مو
آموزش بافت مو یکی دیگر از آموزشهای زیبایی آرایش مو هست. بافت مو انواع مختلفی دارد

بافت مو

دوره آموزشی آرایش مو یک دوره اش بافت مو هست. انواع بافت میتوان از بافت های کف سری نام برد که اگر زاویه را تغییر دهند اسم آن سبک برزیلی می شود. که این نوع بافت ماندگاری بسیار بالایی دارد و در تاریخچه برزیل و آفریقا قدمت بالایی برخوردار است . اغلب بافت های کف سری از ریر شاخه ی بافت افریقایی هستند که اگر به طور دو گوش و از رو زده شود به آن بافت فرانسوی دو گوش می گویند . حتی دربافت های آویز می توان از مهره های زیبا استفاده کرد که در آکادمی ماربل کلیه ی نکات مربوط به بافت مو گفته می شود . حتما در این کلاس های پر بار و نتیجه بخش شرکت کنید و سریع وارد بازار کار شوید.

صفر تا صد بافت مو را می توانید با ما یاد بگیرید.

بافت مو یکی از روش های زیبایی موهاست که امروزه مورد علاقه و توجه بسیاری از افراد هست. بافت مو یک روش قدیمی برای آرایش موهاست . این روش بسیار آسان است و انواع مختلفی دارد که به جذابیت بیشتر شما کمک می کند.

بافتن مو جزء آن چیزهایی هست که هرگز از مد نمیوفتد و همیشه جایگاه خاص خود را در آرایش و زیبایی مو دارد. در ابتدا به بررسی تاریخچه بافت مو می پردازیم سپس انواع بافت مو را مورد بازبینی قرار می دهیم.

 

انواع بافت مو

ساده ترین و بیشترین روش های بافت مو ، بافت موی ساده است. در میان سایرمدل های که دربالا گفته شده بافت سه تایی بسیار آسان و سریع است و به این صورت است که شما باید موها را به سه دسته مساوی تقسیم کرده و یکی در دست چپ ، یکی در دست راست و دیگری در وسط قرار گیرد.

برای شروع لازم است که رشته سمت راست را به حالت ضربدر بر روی رشته وسط قرار د هید و رشته سمت راست و سپس رشته سمت چپ با رشته وسط که در واقع همان رشته سمت راست قبلی بوده است ، جا به جا می شود.

نکته

قبل از انجام شینین و بافت مو باید موهایتان را کامل بشویید و هیچ گاه از نرم کننده ها استفاده نکنید زیرا مو در زمان حالت دهی در شینیون حالت نمیگیرد و بعد به خوبی شانه بزنید. پس از شانه هیچ گره ای نباید در بین موهایتان باقی مانده باشد. در ضمن موها را تنها تا حدی آب بزنید که مرطوب شوند و حالت خیسی نداشته باشند.

 

روش بافت مو

دربافت اگر تقسیم بندی خوبی داشته باشید. در نهایت بافت زیبا و تمیزی هم خواهید داشت. حال قسمتی از مو که قصد دارید بافت را از آنجا آغاز کنید به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس یک بافت ساده بر روی موها بزنید. گام بعدی این است که مقدار کمی از موهای زیر بافت را بردارید و به رشته وسط اضافه کنید و دوباره یک بافت ساده روی موها بزنید. بار دوم دوباره مقدار بیشتری از مو را به لایه وسط اضافه کرده و ببافید.

در واقع در هر مرحله سه رشته از موها را بردارید و حین بافت مقداری مو به رشته وسطی اضافه کنید تا به انتهای موهایتان برسید. این کار را برای هر قسمت از مو انجام دهید. میتوانید بافت را تا قسمت گردن ادامه دهید یا روی گردنتان، رها کنید.

توجه داشته با شید که اگر بافت یکدست و ساده بخواهید باید حجم موهایی که در هر مرحله برای بافت برمیدارید، تقریبا یکسان باشند. همچنین باید برای بافت هر قسمت از موها نیز مرطوب سازی به صورت مجزا، انجام شود.

 

بافت تیغ ماهی

در بافت تیغ ماهی مو از ۶لایه تقسیم بندی می شود.

درکل پوست، مو و ناخن از جمله عضو هایی هستند که زیبایی آن‌ها را در حالت عادی نمی بینید اما اگر کوچکترین تغییر و مشکلی در ظاهر آنها ایجاد گردد کاملا به چشم میاید. بنابراین برای اینکه همیشه ناخن‌هایی زیبا و بلند، پوستی صاف و موهایی سالم و پرپشت داشته باشید نیاز است که ترفندهای زیبایی پوست، مو و ناخن را بدانید. این اسرار تاثیر زیادی در زیبایی این اعضا و ظاهر شما دارد و باعث می‌گردد همیشه زیبا، آراست و تمیز بنظر برسید.

فهرست مطالب ترفندهای زیبایی پوست میل آب کافی، لایه برداری، استفاده از روغن بچه، استفاده از ماسک ورقه‌ای، شوینده مناسب، ترفندهای زیبایی مو، استفاده از روغن آرگان، ماساژ پوست سر، شامپو و نرم کننده مناسب، آبگیری مو پس از حمام، استفاده از بالش مناسب، ترفندهای زیبایی ناخن استفاده از لاک پاک‌کن .

درضمن بافت مو باعث جلوگیری از ریزش مو می گردد. اگر کارمند هستید و مادام مقنعه و یا روسری و سرتان و موهایتان را می پوشاند ترجیحا موهای خودرا ببافید.

آموزش انواع بافت مو
آموزش انواع بافتهای مو ساده و ژورنالی در آکادمی آموزشی ماربل صورت میگیرد
آموزش بافت با ماربل

در آکادمی آموزشی ماربل کلیه شینیون های به روز خطی ،لاینی ،بادبزنی ،پروانه ای ،گلبرگی ،مناسب انواع موی کوتاه و بلند ،کرلی ،شینبون باز ،بالا ،پایین ،فرانسوی ،انواع جلو موی ویژه ،چتری ،براشینگ نصب تاج و تور عروس،ساخت انواع پروتز دست ساز، شینیون با موی اضافه بامواد رایگان را آموزش میدهد. نکته ای که در آموزش شینیون هست نسبت به رشته های دیگر متفاوت هست. زیرا در رشته ی شینیون اگر خطایی در مدل باشد اما شینیون و موها تمیز انجام میگردد. کارتان خراب نمیشود بلکه از یک مدل به مدل دیگر تبدیل میشود .

در آکادمی ماربل بعد از پایان آموزش های آرایشگری مدرک پایان دوره بین المللی با کد ریجستر معتبر و نیز ثبت نام در سازمان فنی حرفه ای انجام میگردد. و حمایت هنرجویان نامحدود است تا زمانی که ایرادی در کار داشته باشند می توانند در کلاس های رفع اشکال شرکت کنند.

آموزشی شینیون مو با ماربل

در مجموعه آکادمی زیبایی ماربل کلیه ی آموزش های شینیون های به روز به سبک های اروپایی خطی، بادبزنی، گلبرگی، ساخت پرتز دست ساز، پوشینگ، کلاه گیس، انواع روش های شینیون بافت، استفاده از انواع ابزار ها و جایگزین ها،گرفتی وز مو،انواع پایه و زیرساز ها،بستر سازی، کار با انواع موهای بلند و کوتاه حتی موهای ۲سانتی را نیزمی توانید به طورزیبایی شینیون کنید، اضافه کردن مو،شینیون عروس،شینیون های ژورنالی،ژورنال خوانی،انواع فیکساتور،براق کننده های مو،چگونگی شینیون ها باماندگاری بالا.
در آکادمی زیبایی ماربل کلیه نکات و فوت و فن های موآرایی و شینیون را به هنرجویان آموزش می دهیم.کلیه ی نکات همراه جزوه و هنرجویان حق فیلمبرداری درکلاس را دارند. از کلاس های هنرجویی تا مستری شمارا حمایت می کنیم. در کلاس های مستری ،مربیگری می توانید با دریافت مدرک مستری شمانیزهنرجو داشته باشید و بااسم وامضاتون به هنرجویانتان مدرک معتبربین المللی ارایه دهید.آکادمی زیبایی ماربل توسط مشاوران آموزشی آرایشگری شمارا از همان اول کار تاوارد شدن به بازار کار راهنمایی می کندتابتوانید به سرعت وارد بازارکار شویدو به درآمدزایی برسی