آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی آرایش، میکاپ و گریم عروس و خودآرایی

دوره آموزشی آرایش، میکاپ و گریم عروس و خودآرایی

دوره آموزشی آرایش، میکاپ و گریم عروس و خودآرایی

دوره آموزشی آرایش، میکاپ و گریم عروس و خودآرایی بسیار مورد توجه هنرجویان هست. یکی از شغل های پر درآمد برای خانم ها و آقایان آرایشگری می باشد. اگرچه استایل به یک مدل موی زیبا بر روی سر خانم ها و آقایان درابتدا کمی سخت است و نیاز به خلاقیت و مهارت بالا دارد. اما با کمی با حوصله و دقت و ذوق داشته باشیم،می توانیم با سرعت بالا و با به کارگیری هنرخود ما هم یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد.

یادگیری هر رشته ای برای شماسودمندو مفید است، اما در میان همه ی شغل هاکه به عنوان یک مهارت در دسترس خانم ها وآقایان است، هیچ کدام درآمد پر سودلاین آرایشگری را ندارد، برای همین در مجموعه آموزشی ماربل کلی از مجموعه ای از تخفیف های آموزش آرایشگری را برای شما قاعل شده ایم که با انتخاب آنها می توانید در یک دوره ی پر بار آرایشگری شرکت داشته باشیدو از هنر دستانتان کسب درآمد کنید.

آموزش رشته های آرایشگری و آموزش آرایشگری شامل آموزش کاشت ناخن، کوپ ، گریم ، میکاپ ، بافت مو، رنگ و لایت ،لیفت مژه و ابرو، کاشت ابرو و … می شود.

 

چگونه میکاپ آرتیست حرفه ای شویم؟

آرایش دخترانه و لایت و سبک از متد آرایش‌های مورد علاقه بسیاری از دخترخانم‌ها است. با میکاپ ساده و لایت نه تنها شاداب تر به نظر می‌رسید بلکه پوستتان نیز کمترین آسیب ناشی از لوازم آرایشی سنگین قرار می‌گیرد.

ما به شما یاد می دهیم که چگونه آرایشی دخترانه داشته باسید تا هم شاداب و هم زیباتر و در کنارش صورتی با زیبایی های طبیعی داشته باشید.

در قدم اول باید پوست کاملا تمیز و بدون آرایش و حتی کرم باشد. ساخت تونر پاک کننده ی صورت به این گونه است که شما روی یک توپی که توسط پنبه‌ای یا دستمال به طور گرد ساخته اید، آب یا تونر شست و شوی صورت را به پوست بزنید. بعد از آن با این دستمال به آرامی هر مواد آرایش را از روی پوست صورت خود پاک کنید. جنس پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود آن را ۲تا۳ بار در روز تمیز و با محصولات مناسب مرطوب کنید. اگر پوست صورت شما مشکلاتی مانند لکه و دانه یا جوش دارد، می‌توانید از انواع ماسک های مناسب پوست خود استفاده کرده و پوست خود را در خانه لایه برداری و پاک کنید.

استفاده از لوسیون مناسب پوست

به آرامی اندازه ی کمی تونر یا کرم مرطوب کننده به صورت خود بزنید. باید از لوسیونی که استفاده می‌کنید بدون روغن و عطر باشد. چرا که لوسیون معطر پوست باعث جوش و دونه های قرمز یا حتی ممکن است باعث آلرژی شود. پاک کننده های صورت دارای روغن نیز می‌تواند باعث شود که پوست شما مستعد به جوش شود.

برای آنکه طبیعی‌تر به نظر بیایید می‌توانید به جای لوسیون ها از مرطوب کننده‌ ی پوست استفاده کنید. مرطوب کننده‌ها دارایSPF (عاملی که از پوست در برابر خورشید محافظت می‌کند) بعد از چند وقت به خوبی روی پوست ظاهرمی شوند و به رنگ پوست شما حالتی طبیعی خواهند داد.

گریم عروس
انواع میکاپ و گریم محو، اروپایی، لایت و… مطابق سلیقه عروس

تخفیف ویژه خدمات گریم عروس :

شب عروسی مهمترین و باارزش ترین شب در زندگی هر خانمی می باشد‌ و انتخاب آرایشگاه برای هر عروس خانمی جزو یکی از دغدغه های آن ها در روز عروسیشان می باشد. درزمان حال دیگر آرایش های غلیظ و سنگین قدیمی از مد افتاده و دیگر استقبالی نمیشه که اکثر سالن های عروس در این شب گریم و میکاپی انجام می شود که سبک و با ماندگاری بالا و با چهره ای طبیعی و آرایشی ملایم، ظاهر زیبا و لوندی را داشته باشد. برای رسیدن به آرایش مورد نظر و بدون ایراد باید چند روز قبل نسبت به پاکسازی و فشیال پوست صورت اقدام کرد. برای شینیون عروس نیز، از شینیون های متناسب با تاج وتور و انواع و اقسام تل ها و گل های تزئین شده و نگین دار و تورهای زیبا استفاده می شود.

درسالن زیبایی ماربل کلیه خدمات آرایشی عروس صفر تا صد برعهده پرسنل ها و عروس کاران می باشد که بالاترین کیفیت برای عروس خانم ها انجام می شود.

 

انواع میکاپ و گریم محو، اروپایی، لایت و… مطابق سلیقه عروس

شینیون عروس با تاج، تل های تزئین شده و تورهای زیبا وحتی بستن انواع شال برای عروس خانم های محجبه

انواع رنگ و مش وهای لایت

پاکسازی پوست صورت vip

گریم فوق تخصصی و متعادل سازی چهره با زیرساز

اپیلاسیون کامل

اصلاح و ابرو و رنگ ابرو

کاشت مژه باماندگاری هفتگی

 فون گردن بازو و بدن

کاشت وطراحی ناخن

لیفت ابرو

با نازل ترین قیمت در شب عروسی خود بدرخشید.

آکادمی ماربل که یکی دیگر از خدمات خود که دوره آموزشی گریم عروس می باشد را برای شما بانازل ترین قیمت قرار داده است. که بتوانید باهر بودجه و سلیقه ای بهره مند شوید و در بهترین شب رزدگیتان انتخاب مدل میکاپ عروس، آ رکیب چهره، طول گردن، رنگ چهره و چشم ها، لباس عروس، تاج عروس، سن عروس حتی لباس و چهره داماد نیز اثرگذار در آرایش از روی عکس را داشته و می توانند از روی عکس مد نظر عروس خانم، چهره را دقیقا مطابق با خواست و سلیقه ی عروس انجام دهند.

برندهای لوازم آرایشی عروس:

مک، لانکوم،دیور،استیلادر،آناستازیا،هدی بیوتی،نارس،تارت،بنفیت.

پکیج ۱:

میکاپ ویژه، شینیون ویژه، پاکسازی،ناخن مصنوعی ،مژه سه بعدی ،

پکیج ۲:

میکاپ ویژه،شینیون ویژه،کاشت ناخن،کاشت مژه،فون بدن،رنگ مو

 

هر چقدر هم که از لحاظ پوست خراب باشید مامی توانیم پوست صورت شمارا به چهره ای صاف و مخملی تبدیل کنیم.درسالن ماربل قرار است شمابه بهترین شکل ممکن به آن چهره ی زیبا برسید پس نگران نباشید و خودتان را به دستان هنرمند سالن ماربل بسپارید.

تخفیفان سالن ماربل همیشه درکنار شما می باشد حتی دردوره های خودآرایی نیز می توانید شرکت کنید تا بتوتنید حتی درمنزل خود به بهترین شکل ممکن صورتتان را زیبا کنید.

آموزش های میکاپ آکادمی زیبایی ماربل

پوست شناسی

انواع پرایمرها

ساخت کرم دستساز

انواع سایه های لایت لایزر ،گلامور،اسموکی،کات کریس

اقسام مژه های کاشت و ریسه ای

انواع فیکساتور

مارک شناسی

متعادل سازی چهره

دوره آموزشی گریم عروس و کلیه آموزش هااز مبتدی تا پیشرفته می باشند. مربیان کلیه ی نکات کلیدی به هنرجویان هم به صورت عملی و تئوری میگویند. حمایت هنرجویان تاهرزمان که نیاز به رفع اشکال داشته باشند رفع می شود.کلیه آموزش ها به روز و توسط مدرسین با تجربه می باشد. در کلاس های خودآرایی سالن زیبایی ماربل آموزش هایی از جمله گریم فردی ، چتری ،و حتی تکنیک هایی که بتوانید باچشم باز آرایش پشت پلک خودرا انجام دهید نیز برای شما توضیح و آموزش می دهیم .

گریم و میکاپ فردی
از شاخه های گریم خودآرایی پی باشد اما به طوری که فرد بتوانید چهره ی خود را باگریم تغییر دهند نه با آرایش.
گریم فردی چیست؟

از شاخه های گریم خودآرایی پی باشد اما به طوری که فرد بتوانید چهره ی خود را باگریم تغییر دهند نه با آرایش. حتی کلیه رنگ سایه ها و کرم پودرها و حتی رژ لب و رژ گونه ها نیز و حتی نوع چتری و رنگ مو هم که برای شخص شما متناسب باشد را نیز آموزش میدهد. به این آموزش کامل خودآرایی ،گریم فردی می گویند.

 

گریم عروس چیست؟

گریم عروس بنا به استفاده از تکنیک‌ها و روش های ماهرانه برای آرایش صورت است. به زیبایی و تغییراتی که به بهترین شکل در صورت شخص انجام شود گریم عروس میگویند. بهتر است بدانید که هر اندازه هم که به جلو پیش می‌رویم، با پیشرفت علم وپیدایش لوازم جدید، آرایشگران به قدری حرفه ای و ماهرشده‌اند که خلاقیت آنها شگفت انگیز است. از طرفی یک گریم زیبا و ماهرانه به یک آرایشگر حرفه‌ای و باتجربه بستگی دارد. در واقع آرایشگری باذوق ترین و جذاب ترین شغل‌ دنیا به شمارمی رود که در میان مشاغلی قرار دارد. گریم عروس و میکاپ یک حرفه ای مهم در این شغل شگفت انگیز است.

گریمور و یا میکاپ آرتیست نیز کسی است که بتواند با مهارت و تبلور خاصی با توجه به شناخت پوست و حالت‌‌‌‌‌های گوناگونی که یک چهره داشته باشد. یک گریم تخصصی انجام دهد. همانطور که می‌دانید، تمام فکر و ذهن عروس در روز عروسی، داشتن یک آرایش بی نقص است و می‌خواهد یک گریم حرفه ای داشته باشد. منتها یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید برای داشتن یک گریم تخصصی و حرفه ای به کلیه موارد دقت لازم را داشته باشد و با ظرافت و دقت این کار را انجام دهد.

 

مهارت ها و توانایی های میکاپ کار یا گریمور:

متعادل کردن چهره زنانه حرفه ای در زمینه زیبایی و مراقبت است که در آن فرد میتواند کارها و ترفندهایی برای آماده کردن پوست، متعادل کردن پیشانی و ابرو،متعادل کردن بینی،متعادل کردن چانه، فک و غبغب، آرایش چشم، گونه و لب، آرایش شب و روز عروس، آرایش خاص عکاسی، شخصیت سازی کارتونی، آلودگی زایی محیطی، حفاظت، بهداشت فردی مشتری باشد  و با شغل هایی مثل آرایشگر، پیرایشگر مو (کوتاهی و اصلاح موی زنانه)، پیرایشگر ابرو و صورت (اصلاح ابرو و صورت)

آرایشگر ناخن و کاربر مواد شیمیایی موی زنانه (رنگ و مش) مرتبط باشد.

مواد مورد نیاز برای میکاپ عروس:

لیست زیر خلاصه ای از مواد لازم برای گریم میباشد که البته مارک های دیگری هم مثل اینها موجود میباشد:

کرم با پوشش دهی خوب( مارک آموتیا، آرتدکو و…)، رژ گونه خوب (جیو و مک و…)، خط چشم ( مارک کرکتر، میبلین )، خط چشم ژله ای ( مارک ژله ای کاسه ای مک )، مداد چشم : ( مداد های کرکتر میکاپ فکتوری)، سایه چشم ( مک،مورفی )، کرم پودر پوست خشک روزانه ( هلثی میکس )، کرم پودر پوست چرب ( منهتن و اورال )، پنکیک برای کار عروس ( جیو و مکسی )، کرم گریم با پوشش دهی بالا برای عروس، کرم روزانه برای پوشاندن کک و مک ، آبرسان خوب برای پوست خشک ( بیودرما )، فیکساتور براق کننده، فیکساتور خوب ( لورامرسی )، رژلب ( مدادی لچیک ، نوبا ، ارکانسیل) ، ریمل خوب، چسب مژه ( موقت دان اصل ،آردل و…)

 

اصل مهم  در گریم چیست؟

دو شیوه اصلی و مورد استفاده برای طراحی پایه گریم وجود دارد: کانتور ( تیره کردن ) و هایلایت (روشن‌کردن ) که کانتور به منظور کمرنگ کردن ایرادات صورت است؛یعنی جاهایی از صورت که شما دوست ندارید زیاد به چشم بیاید.هایلایت هم برای برجسته کردن و پررنگ کردن زیبایی‌های صورت است تا بیشتر به چشم بیاید.

کانتورینگ (contour) چیست؟

از سایه و رنگی که ۲ درجه از پوست‌ تان تیره تر است استفاده کنید.می‌توانید از رنگ‌ها و سایه‌های مات و فاقد درخشندگی کمک بگیرید.

هایلایت (highlight makeup) چیست؟

رنگ زمینه یعنی همان فون را منهای ۲ کنید. می‌توانید هم از رنگ های براق و درخشنده هم از رنگ و سایه‌ های مات استفاده کنید.

آرایش فرم صورتهای مختلف
میکاپ فرم صورتهای مختلف با هم متفاوت هست تا نواقص با خطای دید پوشانده شود

آموزش گریم و میکاپ زنانه و خودآرایی:

توجه داشته باشید هر صورتی که زیر دست شما می آید به روش زیر میتوانید تشخیص دهید که صورتش چه مدلی میباشد. اگر توضیحات را با دقت دنبال کنید میتوانید تشخیص دهید هر صورتی را باید چگونه آرایش کنید و چطور ایرادات صورتش را بگیرید.باید بسیار تمرین کنید و تلاش کنید که فرم صورت ها را خوب بشناسید تا بتوانید این کار ها را بکنید.

اگر از آموزش های زیر برای میکاپ خودآرایی خودتان استفاده میکنید یکبار برای همیشه یاد بگیرید و رو صورتتون تمرین کنید.

 

آموزش میکاپ صورت های گرد

معمولا صورت های گرد طول و عرضشان یکسان دارند و شما باید کاری کنید که صورت کوچکتر به نظر بیاید.چشم ها را رنگ دودی کار کنید و اینکه سعی کنید رنگ پوست شان را خیلی روشن نکنید.رنگی باشد که درشتی صورت را بگیرد.برای رژگونه از رنگ های مسی  یا برنز استفاده کنید.برای این نوع صورت ها میتوانید این کارها را انجام دهید تا صورتشان بعد از میکاپ کوچکتر به نظر بیاید.

آرایش صورت های بیضی شکل:

در این فرم صورت ها معمولا پیشانی عریض تر و قسمت پایینی صورت باریکتر است.این صورت ها معمولا از بهترین صورت ها برای آرایش می باشند.برای این چهره ها احتیاجی به زیر سازی سنگین و کانتور آنچنانی نیست، چون معمولا صورتشان برای آرایش خوب و نرمال است.برای این صورت ها معمولا توصیه میشود که طول چهره شان را کوتاه کنند.برای این کار میتوانید از رژگونه برنز استفاده کنید و هم اینکه بیشترین توجه را بر روی لب ها و چشم ها بگذارید و  لب ها را میتوانید برجسته تر کنید و برای چشم ها نیز هر سبکی میتوانید آرایش کنید.

 

 آرایش صورت های قلبی شکل:

این مدل صورت ها معمولا پیشانی عریض و چونه باریکی دارند که در این صورت شکل چهره به حالت قلب درمی آید. در این فرم از صورت باید بیشتر توجهتان را از گونه و چانه به جاهای دیگر صورت ببرید که برای اینکار از رژ لب قرمز و رژ گونه کمرنگ تر میتوانید استفاده کنید.در این حالت پیشانی بلند تر به نظر می آید و اینکه حتما باید اطراف گونه ها را زیرسازی کنید و زیر چانه و گونه را هایلایت کنید. اگر این کارها را انجام دهید باعث میشود چهره دیگر خیلی قلبی شکل به نظر نیاید و برای هم از هر کرم پودری میتوانید استفاده کنید.برای چشم ها هم هر مدلی آرایش کنید مشکلی ندارد ولی رژ لبشان را همیشه قرمز و رژ گونه را کمرنگ بزنید.همه اینها باعث میشود که صورت از حالت قلبی درآید.

 

آرایش مناسب برای صورت های مربعی شکل:

در این نوع صورت ها معمولا کناره های صورت یک اندازه هستند یعنی طول و عرض صورت به یکسان است.این چهره ها ممکن است کمی خشن به نظر بیایند.به صورت این گونه افراد نگاه میکنید فکر میکنید صورتشان حالت خشنی دارند که این به خاطر فرم مربعی شکل صورتشان است که باید این زاویه ها و خط های صافی که در اطراف صورتان است را از بین ببرید.برای این کار باید از حرکات دایره وار استفاده بکنید.

برای زیرسازی، کرم زیر سازی را از روی خط فک بزنید و آنرا به سمت بالا ببرید. این کار باعث میشود حالت مربعی صورتشان به شکل گرد در بیاید.رژگونه را نیز میتونید از رنگ قرمز به صورت دایره ای شکل‌ و دورانی روی صورت بزنید.با این کار نیز مقداری از حالت مربعی شکل صورتشان گرفته میشود. برای این چهره ها خط چشم را زیاد پهن نکشید و همین طور بهتر است از رژ لب های کم رنگ مثل مرجانی یا صورتی استفاده کنید.

آرایش برای صورت های الماسی:

معمولا در این نوع صورت ها طول صورت از عرض صورت بیشتر است و گونه های این اشخاص خیلی برجسته است.برای این مدل صورت ها حتما باید دقتتان را روی صورت مشتری بگذارید  و قسمت هایی از صورت را روشن تر کار کنید.میتوانید برای زیر گونه مقداری برنزی تر کار کنید که این باعث میشود توجه به صورت جلب شود و فرم الماسی شکل صورت را بگیرد.

آرایش صورت کشیده:

در این مدل صورت ها معمولا عرض پیشانی، گونه و خط فک تقریبا یکسان می باشد و طول صورت از عرض آن بیشتر است.در این صورت باید حتما در قسمت پایینی چونه، زیرساز انجام دهید.برای این کار هم میتوانید از رژ گونه رنگ قرمز و تیره روی برجستگی گونه استفاده کنید تا گونه ها بزرگتر و برجسته به نظر بیاید. ابروها نیز باید کمی هلالی طور باشد که این حالت هلالی ابرو باعث میشود کشیدگی صورت از بین برود. میتوانید برای رژلب هم میتوانید از رنگ های کم رنگ یا صورتی رنگ استفاده کنید که این رنگ ها برای صورت های کشیده بسیار مناسب است.برای آرایش چشم میتوانید از هر سبکی استفاده کنید ولی بهتر است رنگ روشن کار کنید و پشت چشم ها را خیلی تیره نکنید.

آموزش‌ کانتورینگ در مرکز آموزش میکاپ عروس:

کانتورینگ یکی از تکنیک های میکاپ عروس است.کانتورینگ به استفاده از رنگ های تیره و روشن، کرم مخصوص کانتور یا کرم پودر مرتبط میشود که با بهره گیری از این رنگها، جاهای مختلفی از صورت مانند استخوان فک و استخوان گونه برجسته تر میشود و یا اینکه جاهایی از صورت مثل بینی را باریک تر نشان می دهند. در کل کانتورینگ یا کانتور کردن باعث به وجود آمدن نوعی خطای دید در چهره میشود و کمک می کند تا قسمت هایی از چهره که زیبا هستند بیشتر به چشم بیایند و بخش هایی از چهره که جزو ایرادات چهره به حساب می آیند پوشانده شوند.

آموزش انواع کانسیلر در مرکز آموزش گریم عروس:

کانسیلرها در واقع همان کرم‌ پودرهای فشرده رنگی و روشنی هستند که گریمور می‌تواند آنها را پیش یا پس از کرم پودر استفاده کند. البته به نظر بعضی ها بهتر است بعد از زدن کرم‌ پودر استفاده شود. کانسیلرها در انواع مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده کردن از آن راحت‌تر است، دیگری کرمی میباشد مثل نیمه‌ جامد و در آخر هم کانسیلرهای مایع که معمولا یک درجه باید از رنگ کرم‌ پودر مورد استفاده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشدبه جای اینکه لکه‌های تیره را بپوشاند بیشتر نشانشان خواهد داد.

 

 آموزش سایه چشم در مرکز آموزش گریم عروس:

چشم ها اولین عضو صورت میباشند که در اولین نظر به چشم میخورند حالا چه فرد ارایش داشته باشد چه نداشته باشد. آرایش چشم به حدی مهم است که سایه زدن چشم یکی از رشته های زیبایی و مراقبت آموزشگاه های آرایشگری زنانه میباشد.از بهترین راه های زیباسازی چشم ها، شناخت و دانستن فوت و فن سایه زدن است که باعث میشود چشم ها چندین برابر زیباتر نشان داده شود.لذا دانستن مهم ترین نکات  برای سایه زدن چشم را به شما پیشنهاد میکنم. سایه چشم ها دارای مدل های مختلف با برند ها و رنگ های متفاوتی هستند.

مدل های سایه چشم در میکاپ عروس:

سایه چشم خلیجی ، سایه چشم عربی، سایه چشم مراکشی ، سایه چشم هندی ،سایه چشم برزیلی، سایه چشم سه بعدی ، سایه چشم عروسکی و …

 

کرم پودر در گریم عروس:

کرم پودر یا پنکک در میکاپ زنانه یکی از لوازم اصلی آرایشی است که برای زیباتر نشان دادن پوست صورت مورد استفاده قرار میگیرد.کرم پودر ها در ۳ نوع به صورت پودری، مایع و یا فشرده تولید و به فروش میرسند که پایه آن ضخیم،‌سنگین ، و دارای روغن و موم میباشد که می توان پوشش دهی زیادی را هنگام استفاده از آن بر روی پوست صورت به وجود آورد. پنکک ها به دلیل گلوله نشدن چهره را زیباتر از قبل نشان میدهند. از کرم پودر های فشرده علاوه بر میکاپ زنانه در سالن های سینما و تئاتر نیز برای بازیگران و مدل ها، استفاده می شود.

آموزش میکاپ و گریم عروس با گواهینامه فنی حرفه ای
آموزش میکاپ و گریم عروس با گواهینامه فنی حرفه ای امروزه متقاضیان زیادی دارد

آموزش میکاپ و گریم عروس با گواهینامه فنی حرفه ای:

علت اصلی استفاده از پنکک بر روی پوست، محو نواقص و عیوب چهره است که با استفاده از کرم پودر فشرده ، همه قست ها ناهمواری های پوست را یکدست میکند و زیبایی خاصی به چهره میبخشد. کرم پودر بیشتر برای خانم هایی که دارای پوست چرب هستند توصیه میگردد.خانم هایی که تعرق زیادی دارند و یا از استخر زیاد استفاده می کنند هم میتوانند به آسانی از کرم پودر فشرده یا همان پنکک استفاده کنند. اکثر پنکک های آرایشی خاصیت ضد آب دارند و در آب نیز مقاومند. خانم هایی که پوستی چرب دارند برای کل صورت بیشتر از پنکک استفاده می کنند. به این دلیل که این کرم پودر فشرده خیلی مقاوم است و باعث ریزش نمی شود. حتی جلوی براق بودن پوست را هم می گیرد.

کاربرد فیکساتور در گریم عروس:

فیکساتور در میکاپ و گریم دو نوع است:اسپری و پودری

همان طور که از اسمشان پیداست فیکساتور ها تثبیت کننده آرایش هستند که برای انواع پوست ها به خصوص پوست های چرب تولید میگردد. بافت اسپری فیکساتور براق و بسیار سبک و به هیچ عنوان باعث بروز چسبندگی روی پوست نمیگردد. همینطور آرایش را به همان شکل اولیه نگه می دارد. همچنین که اصلاً اثری از سایش، کدری و لک را روی گریمتان نخواهید دید.

آموزش روش درست زدن رژگونه در گریم عروس:

رژگونه یکی از پر طرفدارترین محصولات میکاپ زنانه در گریم صورت بین خانم های ایرانی و خاورمیانه است. با استفاده صحیح از رژ گونه دیگر لزومی به تزریق ژل و پروتز و یا کاشت گونه نخواهد بود. رژ گونه محاسنی دارد که آن را نمیتوان نادیده گرفت.

استفاده از رژگونه مناسب می تواند تن رنگی خوبی به گونه ها بدهد. و باعث میشود پوست شما سالم تر، زیباتر و جوان تر به نظر بیاید. با این وجود اکثر خانم ها نمی دانند چه مدل رژ گونه ای برایشان مناسب است. همچنین راه و روش درست استفاده از رژ گونه را نمی دانند.

رژگونه را از ۲ نوع رنگ مختلف میسازند: یکی برای اینکه رنگ طبیعی پوست را بپوشاند. دیگری برای اینکه رنگ مورد نظر و دلخواه را به صورت بدهد. رنگ دهنده رژگونه های پودری، ماده ایست به نام پودر تالک. این نوع رژگونه، چربی پوست را به خوبی جذب میکند و به راحتی محو می شود. رژگونه مایع هم مقاومت و دوام خوبی دارد که در انواع ژل یا کرم به فروش میرسد. در نهایت باید دقت کنید که با اطلاعات کافی برای تهیه یک رژگونه خوب اقدام کنید.

“برای آموزش گریم تخصصی و فوق تخصصی عروس در تهران با آموزشگاه زیبایی ماربل تماس بگیرید.”