آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری و درمانی و ریلکسیشن

دوره های آموزشی ماساژ

 

دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری و درمانی و ریلکسیشن

دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری و درمانی و ریلکسیشن از پرطرفدارترین دوره های آموزشی محسوب میگردد. بخصوص ماساژ لاغری امروزه بسیار طرفدار دارد. همه ی ما این را می دانیم که چاقی یکی از موثرترین بروز ایجاد انواع بیماریهای از قبیل سکته قلبی و فشارخون می باشد.

اگر شما جزو افراد چاق محسوب می شوید،حتما به دنبال راه حلی برای لاغر کردن خود باشید. بهتر است دردرجه اول از روش های لاغری سنتی شروع کنید و در کنار آن رژیم غذایی مناسب وبا اصول بگیرید.درقدم دوم حتماً دستور ورزشی از مربی با تجربه را انجام دهید و تمام نکات لاغری را حتما رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب لاغری برسید .

در زمانی که در دوره ی لاغر شدن هستیدامکان دارد،خیلی از ویتامین های بدن شما تحلیل برود. خوداین عملکرد باعث مشکلات و بیماری‌های جدی می شود و حتی روی پوست و موی شما آثار تخریب کننده ای قرار دهد. امکان داردمجدد  با هزینه های بالایی که برگشت بابت رشد مو و پوست خود انجام می دهید مواجه شوید.

انواع روشهای لاغری

در این مقاله ما کلیه روش های لاغری را به شما آموزش می دهیم .حتی طریقه لاغری با ماساژ را به شما می آموزیم تا بتوانید با خواندن این مقاله به نتیجه مطلوب برسید. تا بتوانید تصمیم بهتری را برای هیکلی متناسب انجام دهید.

امکان دارد شما در شرایط خاصی باشید که به سرکار می روید و تایم بالایی برای ورزش کردن را نداشته باشید. دراین مواقع می توانید توسط رژیم های غذایی مناسب و در کنار آن می توانیم به شما پیشنهاد لاغری توسط ماساژ ها را پیشنهاد دهیم .

لاغری با ماساژخودشاخه های بسیار زیادی دارد. چون ماساژهم با دست انجام میشود و هم با دستگاه هایی که توسط به وجود آمدن وپیشرفت علم صورت گرفته باشد.

امروزه علم پیشرفت کرده است و بسیاری از دستگاه های مختلف تولید شده‌اند. که برای راهکارهای لاغری بسیار توصیه می‌شود و جواب دهی بالایی دارد.

 

ماساژور با دستگاه برقی

ماساژور ها با دستگاه های برقی به چندین مدل های مختلف هستند. دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری این مدلها را آموزش میدهد. دارای یک سری از آنها به صورت کمربند های الکترونیک هستند. برای افرادی که میخواهند در منزل لاغری مطلوبی برسند می‌توانند از دستگاه های ماساژ لاغری که به صورت کمربندهستند خریداری کنند.

ماساژ با لاغری که توسط دستگاه هایی که مثل کمربند هستند و روی درجه مناسبی طبق آموزشی که در بروشور آن داده شده است استفاده کنید. بعضی از افراد نیز می توانند به سالن هایی که مخصوص لاغری هست مراجعه می کنند. با چندین روش ماساژ درمانی و زدن روغن هایی که باعث شکسته شدن چربی ها هستند استفاده می کنند.

چندین مدل دستگاه های حرارتی هستند که در طی چند جلسه می توانید از آن استفاده کنید و بیشتر برای کاهش سایز مورد استفاده قرارمی گیرند. دراین مکان ها در جلسه اول که مراجعه میکنید به شما قول کم کردن سایز را میدهند.

 

آروماتراپی چیست؟

دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری همچنین به آموزش آروماتراپی نیز میپردازد. آروماتراپی یک رایحه درمانی است که امروزه توسط عود های خوشبو کننده که در فضا می باشند باعث تحریک اعصاب می شوند و آرامش خاصی را به بدن می دهند.

آرمان تراپی را در سالن های ماساژ بسیار استفاده می کنیم. زیرا آروماتراپی باعث آرامش و تقویت اعصاب می شود. درسالن های ماساژ واسپا بسیار از رایحه درمانی استفاده می شود. هنگامی که ماساژ را انجام می دهند، ترکیب آرامش اعصاب باعث میشود شما به نتیجه مطلوبی از لاغری و هر آنچه که از ماساژ می خواهید برسید.

 

تاریخچه رایحه درمانی

در سالهای گذشته و حتی در قرن‌های گذشته آروماتراپی یا رایحه درمانی بسیار طرفداران زیادی را داشته است اما امروز توسط اسانس های خوشبو که تولید می شود می تواند مقدار علاقه مندان بیشتری را به خود جذب کند. به طوری که پزشکان نیز برای آرامش اعصاب از راه های مختلفی که در بازار موجود می باشد توصیه می‌کنند. این امرموجب خوشبو کردن فضا ها و تسلط اعصاب می توانید آنها را تهیه کنید.

 

مزایای آروماتراپی

بهبود برای تسلط در نقاطی دربدن که شما با درد مواجه شده باشید.

برای تسکین یکسری از دردهای رماتیسمی می‌توانید از جلسات آروماتراپی استفاده کنید.

آروماتراپی هضم غذا ها و بهبود ناراحتی های گوارشی مناسب می باشد.

برای تقویت اعصاب نیز بسیار مناسب است.

این متد برای سیستم ایمنی بدن مفید میباشد.

آروماتراپی حتی برای کاهش انواع سردردهای میگرنی نیز مناسب است.

متد آروماتراپی برای افرادی که بعد از شیمی درمانی نیاز به آرامش و استراحت دارند تاثیر مثبتی می گذارد .

برای مبارزه با بیماری های قارچی و باکتری ها نیز تاثیر گذار است.

همچنین تاثیرات دیگری که آروماتراپی بر روی بدن دارد از قبیل بیماری آسم و خانم های مسن در حال یائسگی نیز تاثیرگذار می باشد،چون در تغییرات هورمونی قرار می گیرند می توانند از تاثیرات مثبت آروماتراپی نتیجه آرامش را داشته باشند.

 

اسانس های مورد استفاده در آروماتراپی

گیاهی : مریم گلی، اکالیپتوس، گل سرخ، لیمو، نعنا، ماندران، رزماری، بابونه، شمعدانی می توان نام برد.

 

آموزش و عملکرد آروماتراپی :

دیفیوزرها

اسپریتزرهای خو

شبو

نمک‌های ماساژ پا و دست

روغن‌های ماساژ بدن یا کرم‌ها یا لوسیون‌ها برای ماساژ

بخور سرد و گرم صورت

قرار دادن کمپرس سرد و گرم برروی بدن

ساخت ماسک صورت توسط خاک رس

 

عوارض آروماتراپی :

به طور شایع می توان به حالت تهوع ،سردرد، تنگی نفس،آلرژی نام برد.

ماساژ لاغری با دستگاه
لاغری با دستگاه G5 توسط یک روش لاغری با دستگاه در سطح بین المللی شناخته شده است.

ماساژ لاغری با دستگاه :

لاغری با دستگاه G5 توسط یک روش لاغری با دستگاه در سطح بین المللی شناخته شده است. که توسط پزشکان انجام می شود. دستگاه لاغری جی فایو از سری های مختلفی تشکیل شده است. که باید با ماساژ محکم بر روی مکان هایی از بدن که صاحب چربی زیادی هستند کشیده شود. با کشش و ماساژ با این نوع دستگاه ها چربی های بدن شکسته شده است و آمادگی لازم برای شروع دوره های لاغری را پیدا می کنید.

دستگاه ماساژ لاغری را برای آب شدن چربی های بدن آماده سازی می کند.

سری های دستگاه های لاغری که از چندی برجستگی است ساخته شده که مناسب است .برای انقباض چربی ها برای لاغر شدن هرچه بهتر کمک می کند. امکان دارد بعد از انجام ماساژ با دستگاه بدن شما دچار قرمزی و کبودی شود. این عملکرد مشکل جدی ندارد و نگران این مسئله نباشید، زیرا بعد از چند روز بهبود میابد.

لازم به ذکر است که بگوییم دستگاه سرخ کن برای لاغر کردن نیست بلکه شما باید بعد از استفاده از این دستگاه به رژیم درمانی بپردازید زیرا دستگاه صرفاً برای شل کردن چربی ها و دفع چربی می باشد.

 

مزایای لاغری بادستگاه های برقی:

مزایای لاغری با دستگاه های برقی این است که شما می توانید در هر نقطه از بدن تمرکز های به طور مثال اگر شخصی هستید که داریش چربی زیادی در ناحیه شکم و پهلو هستید می توانید همان نقطه را تمرکز کنید و اگر دایره را نهایی بزرگ و چاق هستید می توانید فقط دستگاه را به طور ماساژ برای همان نقطه آنها قرار دهید و حتی برای رفع چاقی بازو ها و حتی برای رفع چاقی قبل می توانید از دستگاه های برقی که به صورت ماساژ بر روی پوست قرار می گیرند انجام دهید.

ماساژ لاغری با دست
ماساژ لاغری می تواند نظر علاقه مندان به لاغری  را به خود جلب کند. حتی پزشکان نیز برای بعضی از بیماری های استخوان و مفاصل می توانند ماساژ های پزشکی را توصیه کنند.
آموزش ماساژ لاغری با دست :

از سالیان سال و قرن‌هاپیش ماساژ برای مردم جا افتاده است. انسان هامی‌توانند برای ریلکس کردن بدن خود و آرامش اعصاب از ماساژ استفاده کند. امروزه ماساژ های مختلفی به وجود آمده است. ماساژ هایی هم هستند که برای لاغر کردن به کار می روند.

همچنین ماساژ های دیگری از جمله ماساژ جوانسازی و ماساژ های درمانی که برای درمان انواع دردهای مفصلی و دردهای استخوانی و حتی روماتیسم به کار می‌روند، تاثیر بسیاری بر روی افراد گذاشته است. ماساژ لاغری می تواند نظر علاقه مندان به لاغری  را به خود جلب کند. حتی پزشکان نیز برای بعضی از بیماری های استخوان و مفاصل می توانند ماساژ های پزشکی را توصیه کنند.

پزشکان پوست و زیبایی نیز ماساژهای درمانی و فشیال پوست را برای جوانسازی و لیفت و کلاژن سازی پوست صورت پیشنهاد می دهند. امروزه انجام عملیات ماساژ یک خدماتی لوکس و ویژه می باشد.

ماساژ علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده .برخی از سبک های ماساژهزینه های بسیاری را دارد و میتوان برای صرف انجام عملیات ماساژ ازقبل مشاوره بگیریم. اگر بعد ماساژ لاغری، نتیجه مطلوب نرسیدیدپرسنل موظف هستند هزینه را به شما برگردانند.

خدمات ماساژ را در مکان‌هایی مثل استخرها و سونا و جکوزی و حتی در سالن های آرایش و حتی در کلینیک های پزشکی و اسپا انجام می دهند.

 

ماساژ صورت :

اگر قصد دارید که بدانید ماساژ درچه کارهایی برای صورت انجام می شود باید باماهمراه باشید تا تاثیرماساژ بر روی پوست را بدانید .

که از جمله ماساژ لاغری و چاقی است و ماساژ های جوانسازی صورت نیز برای از بین رفتن چروک های سطحی و لکه های موضعی صورت و حتی برای برطرف کردن جوش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

باید بدانید که هر نوع ماساژ با حرکات دورانی نوک انگشتان را به چه صورت باید به پوست وارد کنید. تا بتوانید حتی برای حجم دهی در قسمتهای گونه و حتی برای لاغری در قسمت های قبل یا زیر چانه به کار ببرید.

 

استفاده روغن های صورت :

در حین ماساژ می‌توانید از روغن های مناسب برای ماساژ صورت استفاده کنید. بعضی از روغن ها و لوسیون ها ضد التهاب هستند و مناسب پوست مشتری که زیر دست شما است مورد استفاده قرار میگیرد. درکل باید از نوع پوست تشخیص دهید که چه نوع روغنی مخصوص ماساژ هستند.

معمولا در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست برای آماده سازی صورت برای هر گونه فشیال، صورت را ماساژ دهید تا آماده سازی لازم برای زمینه انجام کار مهیا شود.

 

نشانه های بیماری در پوست :

مهمترین اجزای صورت پوست می باشد. که باعث نشان دهنده شادابی و کدری پوست شما و حتی بعضی از ناراحتی های کبد نیز در چشم و صورت و پوست مشاهده می‌شود.

که برای بروز جلوگیری از مشکلات پوستی می توانید از یک فشیال کار یا حتی ماساژور پوست مشاوره بگیرید که ببینید یا بدانید تا چقدرپوست شما سالم است. اگر دارای لک های کرم کمرنگ روی پوست هستید ،بدانید احتمال بروز ناراحتی کبد یا اختلال هورمون شدید. در صورت هرنوع مشاهده و تغییر رنگ برروی پوست باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. اولین اقدام دادن آزمایش چکاپ می باشد تا پزشک بتواند ناراحتی پوستی یا درونی شما را تشخیص دهد.

درکل تاقبل از به وجود آمدن بیماری میتوانید پیشگیری های لازم را انجام دهید.

 

حجم چاقی صورت توسط ماساژ

برای کارهای پوستی و فرم صورت باید در نظر داشته باشید .که چه مقدار حجم و باچه سلیقه‌ای برای حجم دهی صورت درنظر دارید. اگر در حد شادابی صورت بخواهید و فرم صورت بدهید می‌توانید با ماساژ های مخصوص این کار را انجام بدهید.

حتماً کارهای پوستی را دست یک پرسنل ماهر و با تجربه بسپاری زیرا از عملیات ماساژ بر روی جاهایی که و نواحی که از پوست و استخون محکم ترین مثل گونه و چانه هستند از نوع ماساژ مخصوصی باید استفاده کرد .

دیگر مسئله این است که شما باید بدانید تا چه حد میخواهید حجم دهی در صورت داشته باشید. زیرا حجم دهی بالا با ماساژ امکان پذیر نمی باشد و شاید مراحل و جلسات متعددی را باید گذراند تا به نتیجه مطلوب برسید.

تزریق ژل و فیلر
تزریق چربی و تزریق فیلر و ژل میتواند شما را به نتیجه حجم دهی بالاتری برساند و نتیجه زودتر ای را به عمل بیاور

حجم دهی صورت با تزریق ژل و فیلر:

تزریق چربی و تزریق فیلر و ژل میتواند شما را به نتیجه حجم دهی بالاتری برساند و نتیجه زودتر ای را به عمل بیاورد. و تایم کمتری را بخواهد. بعضی از افراد که رژیم‌های لاغری سختی را می گیرند بعد از رژیم صورت هایی لاغر و با پوست افتاده مواجه می شوند که لازم است توسط روشهای حجم دهی به نتیجه برسند.

ماساژ صورت باعث تحریک جریان خون زیر پوست میگردد که همین امر موجب ترشح کلاژن می شود. بنابراین توسط کلاژن پوست صورت جوان و شاداب میگردد. و حتی حجم دهی کمی را بدست می آورید.

ماساژ صورت باعث میگردد تا پوست که درحالت انبساط و انقباض قرار بگیردتا چهره از حالت پژمردگی به شادابی برسد.

 

مراحل قبل از ماساژ صورت

حتما باید توسط تونر و آرایش پاککن کل صورت را توسط پنبه پاکسازی کنید. بعد از خشک کردن صورت ابتدا بخور گرم دهید تا منافذ پوست باز شوندتا هم در پاکسازی بهتر وهم جذب موادمغذی به نتیجه مطلوبی برسید .

بعد از مهیای پوست باید ماساژ را توسط انگشتان دست و روغن مخصوص پوست مشتری از پایین صورت به طرف بالا بکشید تا پوست از حالت افتادگی به حالتی بلا و سفت بایستد.

نقاط ماساژ صورت :

پیشانی

پشت پلک و زیر پلک

شقیقه ها

گونه

بینی

کنار بینی

لب

چانه

گردن

غبغب

در آکادمی زیبایی ماربل کلیه ی دوره های آموزش انواع ماساژ لاغری را برگزار میکند. همچنین آموزش های ماساژ به شما زیبا جویان و هنرجویان عزیز را میدهد. انواع ماساژهای صورت و بدن و حتی ماساژ های لاغری ، توسط مربیان ماهر و باتجربه انجام می شود.

کلیه آموزش ها با مواد رایگان و جزوه همراه مدرک بین المللی و فنی حرفه ای می باشند.