آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی تخصصی لاغری و چاقی در زمان کوتاه

دوره آموزشی تخصصی لاغری و چاقی در زمان کوتاه

دوره آموزشی تخصصی لاغری و چاقی در زمان کوتاه

دوره آموزشی تخصصی لاغری و چاقی در زمان کوتاه طرفداران زیادی دارد. یکی از مشکلاتی که امروزه بر سر راه بسیاری از افراد هست مشکلات چاقی می باشد. که باید با یک سری پیشگیری هایی که هنوز برای افرادی که در معرض چاقی قرار دارند روبرو شویم. این موضوع نیز برای افرادی هم که مرز چاقی را رد کردند مناسب است. چاقی را باید جدی بگیریم زیرا چاقی یک نوع بیماری محسوب می گردد. چاقی باعث بیماری هایی از قبیل بیماری قلبی ، مغزی ، گوارشی و عروق دچار شدند.

حتی چاقی در بسیاری از خانم هایی که دچار اختلال در بارداری می شوند مشکل ساز می باشد. دوره آموزشی لاغری و چاقی برای همه اقشار جامعه مورد توجه هست.

 

چه عواملی باعث چاقی میشود؟

در درجه اول ژنتیک و ارثی می باشد. اما در درجات بعدی باید بررسی کنیم که مقدار غذای مصرفی شما در طول روز به چه مقدار کالری بستگی دارد. و از چه نوع غذاهایی و خوراکی هایی استفاده میکنید. خوراکی هایی که اعم از غذاهای فست فودی و پفک ،چیپس و انواع شکلات و کاکائو که باعث چاقی می باشند را باید برای رژیم های لاغری حذف کنید.

این نوع خوراکی ها به غیر از کار چاقی کاذب ناراحتی های دیگری از جمله ناراحتی های کبدی و ناراحتی های کیسه صفرا و ناراحتی های پوستی را پدید می آورد. در خانم‌ها نیز مصرف این قبیل خوراکی ها که ذائقه سردی دارد باعث ناراحتی زنان خواهد شد.

حتماً باید در خوراکی های خود خوراکی هایی را انتخاب کنید که سالم و بدون سرخ کردنی باشند. در حد امکان باید از خوراکی هایی که کاملا پخته و آب پز هستند استفاده کنید. در کنار آن حتما از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید.

حتماً باید در منظور داشته باشید که چگونه خوراکی ها را مکمل یکدیگر قرار دهید . حتی ساعات مصرفی بعضی خوراکی ها باید معین باشد. تا تاثیر مثبتی را بر روی بدن شما بگذارد تاثیرات منفی دور شوند.

 

زمان خوردن خوراکی ها

خوردن سبزیجات در طول روز بسیار مفید است. و در کنار غذا باید از خوردن سبزیجات استفاده کرد. اما نمی دانیم که چگونه و چه ساعاتی از خوردن سبزیجات باید استفاده کنیم.

ما در این مطلب ها به شما می آموزیم که در چه ساعت و در چه جاهایی و در با مکمل هایی غذاهای خود را مصرف کنید. اگربا خوردن سبزیجات موافق هستید و ناراحتی روده و معده ندارید و می‌توانید از خوردن سبزیجات و میوه های خام استفاده کنید. باید حتماً در کنار ناهار و در تایم ظهر تا عصر از خوردن سبزیجات و میوه جات تازه استفاده کنید. زیرا خوردن سبزیجات و میوه جات در شب و هنگام خواب باعث ترش کردن معده و درد معده می شوند.

خوردن ماست و دوغ برای شب و در کنار شام مناسب می باشد. زیرا آرامش بخش هستند.

در هنگام خوردن نشاسته جات مثل برنج، سیب زمینی و نان به هیچ عنوان از پروتئین هایی مثل ماست استفاده نکنید. زیرا مکمل این دو نشاسته و پروتئین باعث چاقی میشود.

میتوانید با فاصله ی نیم ساعت بعد از خوردن غذا یک کاسه کوچک ماست استفاده کنید.

در گذشت خوردن ماست یک نوع ماده غذایی بوده است اما در امروزه خوردن ماست در کنار غذا به عنوان پیش غذا سرو می شود .

افراد چاق قبل از خوردن غذا حتماً باید توسط سالاد بدون سس کمی آب لیمو در روی سالاد خود بریزند.و اگر در صورت نبود سالاد خیار همراه آبلیمو مصرف شود. تا هم آنها را سیر کند و معده آن پر تر شود تا حجم کمتری از غذا را بتوانند میل کنند.

تغذیه در لاغری و چاقی
چای سبز و قهوه و لیمو شیرین و سیب و مواد غذایی در لاغری و چاقی تاثیر اساسی دارد

صبح ناشتا و تاثیر لیمو شیرین و دارچین بر روی چاقی

قبل از قبل از خوردن صبحانه حتماً باید یه سری خوراکی ها را برای افرادی که می خواهند لاغر شود رعایت کنید و میل کنید تا بتوانید در طول روز کنترل غذایی بهتری داشته باشید .

به طور مثال صبح ناشتا می توانید به مدت ۳۰ روز تا ۴۰ روز لیمو شیرین تازه میل گردد و یا در دسترس نبودن لیمو شیرین می‌توانید چای دارچین میل کنید. که باعث لاغری می باشد.

لیمو شیرین به خاطره ویتامین سی که دارد موجب التیام بخشیدن به بیماری روماتیسم نیز مناسب می باشد.

با هم چنین لیمو شیرین دارای اسید فولیک میباشد که باعث دفع سموم و ناراحتی‌های ادرار و مثانه بسیار مفید می باشد.وآب بسیاری دارد که برای جبران کمبودآب بدن است‌.لیموشیرین برای حس شادابی پوست نیزمفید می باشد.لیمو شیرین درهوای گرمسیر یا نیمه گرم رشد و پروش می یابد.

لیمو شیرین برای بهبود عملکرددستگاه گوارش مناسب است. همچنین برای تحرکات معده و روده نیز مفید است. برای جلوگیری از استفراغ، اسهال نیز مناسب است. برای رفع تب نیز می توانید از معجزه ی لیمو شیرین بهره ببرید.

دوره آموزشی لاغری و چاقی به تمام این موارد میپردازد.

تاثیر چای سبز و قهوه بر روی چاقی

در کل طول روز می‌توانید از چای سبز به عنوان عصرانه و به عنوان میان وعده از قهوه استفاده کنید که حتماً باید بدون شکر و قند انجام شود. جالب است بدانید قهوه برای شکست چربی ها و چاقیهای دور شکم و پهلو مناسب است. قهوه به علت کافئین موجود در آن ، قبل از ورزش باعث تحریک سلول های عصبی مغز میشود و می توانید در ورزش از انرژی بالاتری برخوردار باشید.

همچنین قهوه به علت گرم بودن باعث سوخت و ساز در بدن می‌شود و انواع قهوه می توان قهوه اسپرسو، قهوه ترک ،قهوه فرانسوی را بدون شکر برای یک میان وعده رژیمی استفاده کنید.

قهوه سبز خام می باشد که به طور گیاه طبیعی از قبل از تفت دادن میتوانید استفاده کنید. که برای چربی سوزی کنار کمر و پهلو می تواند بسیار موثر باشد و زمانی که از قهوه سبز می نوشید احساس سیری در طول روز را دارید.

در کل مصرف قهوه به علت داشتن کافئین باعث سوخت و ساز بدن و کاهش چربی ها است.

همچنین قهوه باعث شادی و دوری از افسردگی نیز مناسب است.

یکی دیگر از فواید قهوه پاکی سموم بدن و راحتی های ادرار و کبد می باشد.

کافئین موجود در قهوه باعث مقابله در مقابل میکروب های بدن میگردد و سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد که برای بدن بسیار مفید است.

قهوه مخصوصاً در بانوان برای جلوگیری از افسردگی های ماهانه بسیار مناسب است .

 

تاثیر سیب بر روی چاقی

سیب سرشار از فیبر می باشد. یک عدد سیب در طول روز منجر به سیری درطول روز خواهد شد.

سیب برای رشد باکتری های مناسب در روده کمک می‌کند. در هر یک عدد ۴ گرم فیبر وجود دارد.

چگونه دارای صورتی چاق و گونه های برجسته باشیم؟

برای صورتی زیبا باید دارای گونه های برجسته و زیر چشم هایی بدون هیچ گودی و فرورفتگی باشیم .

برخی از چهره ها چاقی به اندازه مناسب باعث زیبایی چهره شان میگردد. اما بعضی دیگر علاقه مند و خواستار صورتهای استخوانی و لاغر و کشیده می باشند. که سلیقه ها متفاوت است اما در این مقاله میخواهیم در مورد افرادی توضیح دهیم که طرفدار صورت هایی چاق با گونه های خوش فرم می باشند.

در خوراکی های اولیه می توان به پودر های چاقی که در مراکز معتبر و داروخانه ها به فروش می رسد رجوع کنیم. و حتی می توانید از شیر خشک بچه در هر صبح ناشتا باعث برای پف صورت استفاده کنید. شیر خشک باعث چاقی صورت خواهد شد.

برای رفع گودی زیر چشم باید از ویتامین ای استفاده کنیم. به این صورت که روزانه یک عدد قرص ویتامین E را سوراخ کنید و مایع درون قرص را به زیر چشم به طور دورانی ماساژ دهید.

خوراکی هایی که در آنها ویتامین ها آنتی اکسیدان ها و فیبر هستند باعث چاقی میشود.

 

چاقی صورت با سیب زمینی

یکی از روش های چاقی صورت که از سنتی و از زمان های گذشته می باشد چاق شدن صورت توسط سیب زمینی می باشد که روش های مختلفی میتوانید آن را استفاده کنید . این روش به این صورت است که آب سیب زمینی را به صورت دو لیوان در روز مصرف کنید. یا سیب زمینی پخته را با سس سفید مخلوط کنید و به عنوان عصرانه میل کنید. و هم می توانید ورقه های سیب زمینی را به صورت ماسک روی پوست پوست قرار دهید. بعد از۲۰ دقیقه از روی پوست بردارید. حتی برای خشکی روی پوست دست سیب زمینی به صورت ماسک می تواند مورد استفاده باشد.

 

چاقی صورت در ۵ روز

دراین مقاله به شما انواع روش های چاقی صورت را می گوییم. که شما می توانید هرکدام از روش هایی که گفتیم را بنا به ذائقه ی خود انتخاب کنید.

بعد از هر وعده شام یک عدد بستنی میل کنید.

قبل غذا از میوه جات و سبزیجات میل کنید.

درهنگام غذا از ماست و خیار همراه نعناع میل کنید.

جوانه گندم را در ماست بریزید هم برای چاقی و هم برای شادابی پوست وهم برای رشد مو مناسب می باشد.

چاقی صورت با انواع ماسک خانگی

روزانه صورت خود را با شیر سرد ماساژ دهید.

با ورقه های نازک سیب زمینی صورت خود را بپوشانید.

روغن زیتون همراه مقداری شکر و پودر شیر به صورت خمیر روی پوست صورت بمالید و بعد از مکث یک ربع میتوانید صورت را شست و شو دهید. بسیاری از حبوبات نیز برای چاقی صورت موثر هستند پسته ، بادام زمینی و بادام کوهی نیز برای چاقی صورت تاثیر به سزایی دارند.

ژل آلوورا به دو حالت می توانید برای چاقی صورت استفاده کنید . پوسته ی گیاه آلوورا را کنده ماده ژله ای را برداشته و با آب میوه مخلدت کرده و میل کنید . هم می توانید ماده ی ژله ای را به صورت ماساژ رویه پوست بمالید و بعد از مث صورت را شست و شو دهید. و در نهایت اگر بخواهید زودتر به نتیجه ی چاقی صورت برسید و طرفدار گیاهان طبیعی نباشید. از قرص ها و مکمل های چاقی شیمیایی که در کپسول های خوراکی هستند از داروخانه های معتبر خریداری کنید.

اهمیت دکتر تغذیه در چاقی و لاغری

برای چاق کردن صورت و اندام خود می توانید تحت نظر یک پزشک تغذیه و یک مشاوره تغذیه معتبر باشید. تا برای شما ویزیت مناسبی بپیچند و برنامه غذایی درستی را برای شما در نظر بگیرند. و حتی می توانید چه برای لاغری و چه برای چاقی توسط مربیان ورزشی که با دستگاه های مخصوص و ورزش های مخصوص برنامه ورزشی را به شما میدهد تا بتوانید هم از طریق خوراکی‌ها و هم از روش و تکنیک های ورزشی بدن خود را چاق یا لاغر کنید.

بهترین روش برای لاغری در کنار رژیم های غذایی و تامین ویتامین های بدن خود می توانید برنامه های ورزشی را بر روی بدن خود پیاده کنید. تا به نتیجه مطلوب تری برسید و هم یک هیکل ایده آل و فرمی مناسب را برای خود بسازید.

بهترین خوراکی ها برای چاقی صورت باید سرشار از ویتامین های گروه B1.B12.B5 و ویتامینE هستند.

لاغری با دستگاه
نکته مثبت لاغری با دستگاه ها این است که بخواهید هر نقطه از بدن مثل شکم ، پهلو ، ران میتوانید لاغر کنید.

لاغری توسط دستگاه های برقی :

امروزه در آکادمی های زیبایی نیز توسط دستگاه های لاغری و انواع ماساژ ها به طور موضعی می توانید به نتیجه ی مطلوب لاغری دست یابید. نکته مثبت لاغری با دستگاه ها این است که بخواهید هر نقطه از بدن مثل شکم ، پهلو ، ران میتوانید لاغر کنید. دوره آموزشی لاغری و چاقی با دستگاه های برقی نیز بسیار طرفدار دارد زیرا متقاضیان زیادی دارد.

لازم به ذکر است برای هر نوع روش لاغری باید حتما رژیم غذایی را رعایت کنید.

دوره های آموزشی آکادمی زیبایی ماربل برگزار کننده دوره های آموزشی زیبایی در زمینه های مختلف میباشد.