آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی مراقبت های پوست، پاکسازی، میکرونیدلینگ، ماساژ

دوره آموزشی مراقبت های پوست، پاکسازی، ماساژ، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ

دوره آموزشی مراقبت های پوست، پاکسازی، ماساژ، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ

دوره آموزشی مراقبت های پوست

پاکسازی پوست

ماساژ صورت

ماسک سازی

کرم سازی

میکرونیدلینگ

مزونیدلینگ

 

ضد آفتاب ها:

دوره آموزشی مراقبت های پوست و اولین گام برای داشتن یک پوست عالی استفاده از ضد افتاب می باشد. با آغاز دوره ی فصل تابستان و بالا رفتن دما گرم شدن هوا، استفاده از کرم ضد آفتاب بالامیرود و ضرورت زیادی تبدیل می شود ، به خصوص در حالی که شغل شما در طول روز در معرض نور مستقیم خورشید باشید یا در طول ورزش در محیط های سر باز که باید در کل بدون استفاده از کرم ضد آفتاب به خانه نروید.  بیشتر وقت ها و حتی بار ها از متخصص زیبایی و زیبایی پوست سوالی دارید که چه نوع ضد آفتابی برای پوستتان مناسب است

این یکی از مراحل اساسی برای شما ضروری است ، زیرا ضد آفتاب پوست شما را از اعماق مرطوب می کند و از آن در برابر اشعه های ماوراء بنفش قوی و آن دسته از پرتوهای قرمز محافظت می کند.

به همان اندازه که بدن ما به خورشید احتیاج دارد ، به همان اندازه که قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب هم می تواند مشکلات جدی را برای پوست ما ایجاد کند. مهمترین تأثیرات تابش شدید نور خورشید بر روی پوست ، خشکی ، سریع در بروز چین و چروک ، ساییدگی و لکه های تیره است.

 

فایده کرم ضد آفتاب :

از پوست در برابر سوختگی نورخورشید محافظت کنید.

با لکه های تاریک و زخم ها تاثیر مثبت می گزارد.

با خشکی پوست و رطوبت مبارزه می کند.

از ایجاد چین و چروک و علائم پیری ناشی از آفتاب جلوگیری می کند.

حتی در استخر نیز باید از ضدآفتاب استفاده کنید زیرا نور پوژکتور ها نیز اشعه ای مانند نور خورشید دارند که باعث لک و خشکی پوست می شوند که ضد آفتاب مانند یک لایه روی پوست عمل کرده که باعث محافظت پوست می شود.

دست ها نیز نیز به کرم ضد آفتاب دارند.

درکل هر قسمتی از بدن که بدون پوشش لباس باشد باید کرم ضد آفتاب زد.

مناسب ترین ضد آفتاب ها بیرنگ باید باشند چرا که خود رنگدانه های داخل کرم ضدآفتاب باعث بروز لک روی پوست شما می شوند.

اکثر خانم ها می پرسند که ضد آفتاب باید قبل آرایش زده شود یا بعد آرایش ؟

در این جا به شما پاسخ می دهیم که باید بعد آرایش از ضد افتاب های بی رنگ استفاده کنید.

برای آقایان که حتی پشت گردن و در مواقعی که لباس آستین کوتاه می پوشند باید تا آرنج از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

 

درآمد بعد از آموزش دوه های مراقبت از پوست:

هم اکنون به دلیل اهمیت زیادی که بانوان و حتی در روز های جدیو آقایان هم به سلامت پوست وموی خود می دهند باعث شده است نیازمند به یک متخصص باشند که بتوانند حفظ سلامت و زیبایی پوست خود را به آن ها بسپارند.

برخی از افراد تخصص در این زمینه همیشه بالا نیست و همین دلیل باعث شده است که درآمد و کار در رشته پوست و مو همیشه نیازمند متخصصینی باشد که دارای اطلاعات و تجربه ی بالا یی باشند. به همین خاطر امروزه وضعیت بازار کار پاکسازی پوست خوب است و می توانید یک کسب و کار با درآمد بالا ایجاد نمائید.

این دوره اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته بنابراین با حجم انبوهی از علاقمندان مواجه شده است و رشته ای پر درآمد در لاین سلامت و زیبایی می باشد.

ماهمه انسان هامی‌دانیم که پوست سالم، ما را جوان‌تر و زیباتر و هرچه پوست شاداب داشته باشیم صورت را بانشاط تر نشان می‌دهد. برای همین تکنیک های  زیادی را برای نگهداری از پوست و مراقبت های آن و از پوست و حل مشکلات پوستی امتحان می‌کنیم. یکی دیگر از متد هایی که در حال حاضر بسیار معروف شده‌است و همه از تاثیر قوی و فوری آن حرف می‌زنند، اسکین کر تخصصی پوست است. در این مقاله توضیح می‌دهیم که دقیقا اسکین کر کیست و چکار می‌کند؟ اقدامات آن چه تفاوتی با مراقبت‌های معمول در منزل دارد؟ آیا مراجعه به تراپیست پوست برای همه ما لازم است؟ پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

الزامات پوستی چیست؟

دوره آموزشی مراقبت های پوست به دلیل حساسیت پوست بسیار مهم هست. پوست، یکی از مهم‌ترین بافت‌های بدن ما و بزرگترین عضو آن محسوب می‌شود که سرتا سر بدن را پوشانده است. این بافت علاوه‌بر تنظیم دمای بدن و جلوگیری از ورود عوامل بیماری‌زا، به محافظت از اندام‌های داخلی نیز کمک می‌کند. پوست سالم هم زیبایی بیشتری دارد وهم به نقش حفاظتی خود بهتر عمل می‌کند. روش‌های زیادی برای افزایش سلامتی و شادابی پوست وجود دارد که انجام اسکین کر مراقبت از پوست به‌صورت تخصصی، یکی از آن‌ها است.

 

اسکین کر به زبان انگلیسی یعنی مراقبت از پوست. برای آن‌که بهتر موضوع اسکین کر برای ما روشن شود، ابتدا به سراغ معنی لغوی آن می‌رویم. این واژه یک کلمه ی انگلیسی (skin care) و به‌معنای مراقبت و محافظت از پوست است. هر کاری که شما در این جهت انجام دهید یک برنامه اسکین کر محسوب می‌شود. ازجمله اقداماتی که می‌توانید در منزل برای محافظت از پوست خود انجام دهید می‌توان به این موارد نام برد:

تمیزکردن پوست با استفاده از شوینده‌های مناسب

لایه‌برداری از پوست با استفاده از اسکراب های شنی

آبرسانی به پوست با استفاده از سرم‌های مخصوص

تغذیه مناسب و خوردم سبزیجات و میوه ها

نوشیدن آب کافی

 

چگونه بیوتی تراپیست شویم؟

انجام کارهای مربوط به پوست توسط تراپیست مجرب، در مراکز و سالن های آرایشگری معتبر و توسط تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود.  این فعالیت شامل تکنیک‌ها و روش‌های مختلف است. همه افراد بدون درنظرگرفتن جنسیت می‌توانند از خدمات متناسب با نیاز پوست خود استفاده کنند. اسکین کر امروزه یک شاخه بسیار بزرگ و شناخته‌شده در همه جهان است و سالیانه میزان گردش مالی بالایی دارد. انواع خدمات تخصصی مراقبت از پوست، توسط اسکین کر تراپیست و زیر نظر پزشک انجام می‌گیرد تا سلامت افراد به خطر نیفتد.بدانید هر مشتری که برای پاکسازی و حتی میکرونیدلینگ ، مزو نیدلینگ و مزو تراپی ، پلاسما جت ،پلکسر تراپی نزد شما می آید ،باید هر ماه برای ترمیم و تمدید این عملیات به شما مراجعه کند زیرا هر کدام از دوره های خدماتیه نام برده باید طی چندین جلسه صورت گردد تا شما به نتیجه مطلوب برسید.

اسکین کر به روش های مختلفی انجام می شود ، هیدرودرمی ، سنگ داغ ،ماساژ ،انواع ماسک ،حلزون تراپی ، خاویار درمانی.

 

ماساژ پوست :

ماساژ صورت و پوست باعث جریان خون در زیر پوست می شود و سلول ها را تحریک کرده تا سموم را دفع کند.

هیدرو درمی یک روش آبرسان به روز می باشد که توسط روش مخصوص آبراسانی را به پوست وارد می کند.

 

مزو تراپی:

مزوتراپی روشی است که توسط سوزن های موضعی به طور سطحی  وارد پوست میشود وبعد از مواد مغذی به پوست مالیده تا جذب جاهای باز شده توسط سوزن ها شده.

 

میکرو نیدلینگ :

میکرونیدلینگ نیز توسط سوزن های ریز به طور موضعی وارد پوست شده و باعث به وجود آمدن پوست های جدید می شود.

 

کلاژن درمانی :

بعد از ۳۰ سالگی پوست کلاژن خود را از دست می دهد و باید توسط یکی از روش های جوانسازی کلاژن را به پوست خود برگردانید.

 

خاویار درمانی :

سرشار از مواد مغذی از پروتئین ها و ویتامین ها است که درمراکز لوکس با هزینه های بالا انجام می شود.

 

نحوه آموزش مراقبت های پوست :

در آکادمی ماربل کلیه ی دوره های آموزش مراقبت های پوست و مو انجام می شود. دوره های مبتدی شامل ساخت کرم ها ، ساخت ماسک ،های پاکسازی و آبرسان و ضد لک ، لایه برداری. ماساژ درمانی.

دوره های پیشرفته شامل کار با انواع دستگاه ها ،پلکسر تراپی ، پلاسما، مزو نیدلینگ ،میکرونیدلینگ.

که توسط متخصصین مجرب و حرفه ای به طور مدت معین شده آموزش داده می شود.