آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته ، در این دوره ی آموزشی کامل میخواهیم کلیه ی کاشت ها و انواع دیزاین ها را بهتون آموزش بدهیم. حتی نکات ریز که موجب هواگرفتی در کاشت ناخن را نیز به طول کامل با دلایل برایتان بازگو کنیم.
در بعضی مواقع که شما در لیست موارد آموزشی همکاران میخوانید شاید به چندین مورد عجیب نام کاشت ناخن برخورد کردید. و برایتان سوال شود که این چه نوع کاشتی است. اینجاست که میخواهیم بگوییم هر آنچه که برایتان سوال باشد در کلاس های ما بدون جواب نخواهد ماند. یه نکته ی دیگر که لازم است بگوییم اینست که متاسفانه بعضی از مدرسین دیزاین کاشت ها را اشتباه میگویند. به طور مثال کاشت روسی یا کاشت ترکی یا کاشت کهکشانی نداریم. بلکه این ها تمامی جز موارد دیزاین محسوب میشوند. امروزه بیشتر از کاشت یا مانیکور دست، کاشت و پدیکور و کفسابی پا بیشترین اهمیت بین مشتریان قرار گرفته است.
چون همانطور که دست باید مرتب و زیبا و بدون آسیب و خشکی باشد، پا نیز باید نرم و بدون ترک و پوستگی باشد. که می توانید با روش های پدیکور خیس و با آموزش های کفسابی توسط سوهان پا ، رنده ی پا ، پدی ژل ، نمک مخصوص، انواع کوکتل ها ، پاهای مشتریان خودرا نرم و لطیف کنید. در کلاس ما حتی معرفی مناسب ترین لوازم که با بودجه ی شما همخوانی داشته باشد را معرفی میکنیم. کاشت پودر یا کاشت اکریلیک ناخن یکی از اولین روش های کاشت ناخن است که همچنان یکی از بهترین روش ها و بالاترین دوام را دارد که با هررنگ تیپ و هررنگ پودر میتوان انجام داد. کاشت ناخن مناسب هر انگشت و دست می باشد. چرا که همه ی بانوان باید از این زیبایی و مرتب بودن دستان خود بهره مند شوند. به وسیله ی تیپ باید قد و فرم ناخن ها را باسوهان دستی معین کرد که این کار با فرمر باید با بازی قلم مواد انجام گیرد که در آموزش ها به طور عملی انجام میدهیم.

موارد آموزش کاشت ناخن :

بستر سازی اصولی و راه کار های جلوگیری از هوا گرفتن ناخن. مارک شناسی ،ابزار شناسی، مانیکور و پدیکور خشک و خیس(سنتی) ، نحوه چسباندن تیپ، موادگذاری پیشرفته، کاشت پودر ، کاشت هلویی، کاشت آکواریوم ، کاشت و مانیکور روسی، کاشت قالب یا دوال سیستم، نحوه ساخت پودر های رنگی دست ساز ، کاشت دشنه ای ،فرم دهی تیپ ، سوهان کشی دستی و برقی، دورگیری ، پولیش ، ژلیش رو کاشت و رو ناخن طبیعی، لمینت ناخن ،ترمیم ، ریمو . گریم ناخن، فرمر، ترمیم شکستگی. کاشت ژل .انواع پدیکور همراه نمک ، کفسابی، پدی ژل، کاور.

دیزاین وطراحی:

انواع دیزاین دائم داخل انواع کاشت و موقت ، اکلیل ، ساخت گل برجسته ، کار باژل های سافت و هارد ، لنز ، کهکشانی ، چشم گربه ای ، عنکبوتی ، گل خشک ، مرمریت ، خاویار ، ژل های سه بعدی ، تور ، لمه ، فرنچ دائم و موقت هست. تمامی تکنیک های آکادمی زیبایی ماربل شامل تمامی این دیزاین ها میگردد.

در کلاس های ما مواد آموزش به طور رایگان در اختیار هنرجویان قرار میگیرد. جزوه های کامل ارائه میگردد. حمایت هنرجویان بدون مدت هست. مدارک بین المللی روسیه با کد استعلام داده میشود، مدارک سازمان فنی حرفه ای داده میشود. تمامی مشاوره های لازم تحت همه ی دوره ها به هنرجویان داده میشود تا به نحو عالی بتوانند رشته ی مورد علاقه ی خود را راحت تر انتخاب کنند. در کلاس های آموزشی زیبایی آکادمی ماربل از دوره های هنرجویی تا مربیگری مستری آموزش داده میشود. و شما هنرجویان عزیز به قله ی پیشرفت مربیگری دست یابید .

دوره های مربیگری مستری : (دوره تربیت مدرس)

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته ، هنرجویان پس از به پایان رسوندن دوره های هنرجویی و گرفتن مدرک پایان دوره، میتوانند درکلاس های تربیت مدرس شرکت کنند تا بتوانند به هنرجویانشان آموزش داده و حتی با اسم و امضای خودشون به هنرجویانشون از طریق آکادمی زیبایی ماربل مدرک بدهند.
در دوره تربیت مدرس که شامل یک جلسه ی آموزش فن بیان ، توضیحات کلیه ی سرفصل های آموزش ناخن و نیز چگونگی مجوز ها و راه اندازی سالن ناخن براتون توضیح داده میشود. حتی مدارک فنی حرفه ای مربیگری نیز داده میشود. تمامی آموزش ها تحت اینکه چگونه مشتریان خود را جذب کنید و یا حتی چگونه هنرجو بگیریم دراین کلاس به شما اموزش داده میشود.
از دوره های مستری بالاتر میتوان به دوره گرند مستری اشاره کرد که دراین دوره نیز به شما مدارک گرند مستری داده میشود .

درآمد ناخن کار

اینروزه خانم ها اهمیت زیادی به مرتب بودن ناخن های خود می دهند. علاوه بر طراحی و کاشت ناخن مانیکور و پدیکورنیز اهمیت زیادی برخوردار میباشد. متد های جدیدی از جمله لمینت ناخن، ژلیش نیز آمده که آسیب کمتری نسب به کاشت ناخن وارد میکند و مناسب افرادی هست که دنبال کارهای طبیعی وبدون آسیب هستند.

چقدر سرمایه برای خرید لوازم لازم است:

توسط دوره مارک شناسی که در آکادمی براتون توضیح میدهیم میتوانید باهر بودجه ای لوازم را خریداری کند.
آیا مطالب یا اطلاعاتی که درمورد بیماری های ناخن هستند را می دانید؟
در اکثر موارد تغییر هر رنگی روی صدف ناخن یک بیماری زمینه ای را نشان میدهد.
معمولا ناخن‌های سالم و بدون خط و شیار و صورتی کمرنگ می باشند. با بالارفتن سن، و حتی استفاده از مواد شوینده ممکن است برجستگی‌های عمودی در آن‌ها ایجاد شود یا کمی شکننده‌تر و ضعیف تر شوند که جای نگرانی نیست. بیماری‌های ناخن از جمله ظاهر شدن انواع لکه، تغییر رنگ و جدا شدن ناخن، می‌توانند در اثر صدمات به انگشتان و دست‌ها، زگیل‌های ویروسی، عفونت‌ها (اونیکومایکوزیس) و مصرف برخی از داروها مانند داروهای شیمی‌درمانی ایجاد شوند. برخی از شرایط پزشکی نیز می‌توانند ظاهر ناخن‌های شما را تغییر دهند. با این حال، وضعیت ظاهری ناخن‌های شما به تنهایی برای تشخیص یک بیماری خاص کافی نیست. معمولا پزشک از این اطلاعات به همراه سایر علائم و معاینه فیزیکی برای تشخیص استفاده می‌کند.
قارچ دلیل های مختلف دارد. استفاده نکردن از ضد قارچ یکی از دلایل دچار شدن این بیماری می باشد، زیرا بین ناخن و مواد کاشت رطوبت ایجاد شده که خود عامل ویروس می باشد. دلیل بعدی اینه که لاک ها قبلس را به خوبی باید از روی ناخن پاک کنید تا زمان کاشت با لیکویید رنگش پس ندهد. که منجر به تغییر رنگ ناخن گردد که اشتباها با قارچ رو به شوید.
در شغل کاشت ناخن باید مراقب استریل کردن لوازم باشید. مثلا بیشتر از لوازم یکبار مصرف استفاده کنید مثل عقب زن های چوبی یکبار مصرف، و یا حتی میتوانید برای پرستیژ شغلی یک عدد سوهان به مشتریان هدیه دهید که هر ماه که برای ترمیم می آید همراه خود داشته باشید. تا از لوازم شخصی خودش برایش استفاده کنید. و یا می توانید از پک هایی که داخلش سوهان دستی ، عقب زن چوبی ، حوله یکبار مصرف هست به مشتریان خود بفروشید.

انتخاب نوع کاشت ناخن متناسب هر فصل

در دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته یاد میگیرید. درکاشت ناخن باید از رنگ های هر فصل مخصوص همان فصل استفاده کنید.
دراین صفحه بیشتر درباره رنگ های انواع لاک صحبت کنیم، در قدم اول لازم است کمی بیشتر در مورد رابطه ی میان رنگ لاک و پوست افراد بدانید. در ادامه‌ی این مقاله ما برای هر فصل برای شما تعدادی رنگ پیشنهاد می‌دهیم که کامل متوجه شید چه رنگ برای چه پوستی باید استفاده شود.
به‌عنوان مثال لاک با رنگ‌های روشن مانند سفید، پوست شما را تیره‌تر نشان می‌دهد. این در حالی است که اگر پوست سبزه‌ای داشته باشید، لاک‌های تیره دست شما را زیباتر نشان می‌دهند. بنابراین لازم است بدانید که انتخاب رنگ لاک بر زیبایی ظاهری دست شما تاثیر زیادی می‌گذارد. هیچ‌وقت رنگی را انتخاب نکنید که پوست شما را تیره نشان دهد. خبر خوب برای کسانی که پوست روشن دارند این است که انتخاب رنگ لاک برای آن‌ها بسیار راحت‌تر خواهد بود.
اگر دارای پوستی تیره و گندمی هستید باید از رنگ های سرد مثل آبی ، نقره ای ، سبز ، استفاده کنید. اما اگر دارای پوستی روشن هستید باید از رنگ های گرم مثل قرمز ، صورتی ، آجری استفاده کنید.
در فصل های گرم از رنگ های شاد و کمرنگ استفاده کنید ویا ازرنگ های پاستیلی بهره ببرید.
رنگ های پاستیلی به رنگ های مات و کمرنگ می گویند. در فصل پاییز حتما از رنگ های نارنجی ، زرد ، آجری استفاده کنید و از طرح های برگ های پاییزی بهره ببرید. در فصل زمستان از درخت کاج ، کریسمس ، طرح های دانه ی برف ، و از رنگ های سفید ، آبی ، مشکی ، استفاده کنید. در فصل بهار از طرح های شکوفه و رنگ های سبز ، صورتی ، لیمویی استفاده کنید.

موارد مهم درمورد ناخن های طبیعی و کاشت ناخن مصنوعی و کاشت ناخن با مواد کاشت.

در این دوره کاشت ناخن دربین خانم ها از محبوبیت و شرایط ویژه ای برخوردارست. و ما با این‌ مطالب و مقاله میخواهیم به شما آگاهی و اطلاعاتی در این مورد بدهیم که اگر بخواهید ناخن های طبیعی خود را بلند و زیبا و آراسته کنید. چه راه کارهایی چه در منزل چه به ناخنکار خود پیشنهاد دهید را باید انجام بدهید. و اصلا کاشت ناخن مناسب چه فرم ناخن هایی می باشد؟

اول میپردازیم به ناخن های طبیعی
افرادی که ناخن های نازک و شکننده دارند احتمالا کمبود برخی ویتامین ها مثل جمله آهن، زینک، ویتامین‌های A , B , C , D , E و حتی کمبود کلسی مدارند. کمبود این املاح و ویتامینها در بدن باعث شکننده شدن ناخن‌ها و پوسته شدن کناره‌های ناخن که اصطلاحا کوتیکول میگویندشود.

دوم اینکه اگر بدون دستکش با مواد شوینده مثل مایع ظرفشویی، وایتکس، و غیره سرو کار دارید این هم باعث هم مشکلات ناخن و هم مشکلات پوستی میگردد. حتما هنگام کارکردن با مواد شوینده دستکش دستتان کنید.

راه حل هایی هست که براتون چندنمونه را میگوییم
نمونه ای ازین راه حل استفاده های موضعی و سطحی میتواند تا کمی اثربخش باشد. مثلا گذاشتن ناخن ها داخل آبلیمو به مدت ۱۵دقیقه یا استفاده از محصولاتی که در داروخانه ها یا لوازم بهداشتی ها موجود هستند. محصولاتی مثل لاک های تقویتی ، روغن های تقویتی یا کرم های تقویت ناخن از این دسته هستند.

کاشت ناخن مناسب چه فرم دست میباشد ؟

ناخن هایی که فرم زیبایی ندارند و یا صدف بسیار کوچیکی دارند و یا حتی ناخن هایی که رشد بسیار کندی دارند میتوانید از کاشت ناخن یا ژلیش ناخن یا لمینت ناخن استفاده کنید. که اگر در ادامه مطالب همراه ما باشید هرکدوم از روش هارو براتون توضیح خواهیم داد.

ناخن هایی که صدف کوچک دارند باید از کاشت ناخن استفاده کنند. کاشت ناخن های مختلف هستند که بعضیاشون با تیپ بلند میشود. بعضی موارد توسط فرمر های کاغذی انجام میگیرد که خود ناخنکارتون تشخیص میدهند. کدام مورد برای فرم ناخن شما مناسب تر است.
ولی برای افرادی که بخواهند ناخن های طبیعی اما بلند و زیبا داشته باشند ژلیش رو پیشنهاد میدهیم .
و افرادی که بخواهند ناخن های ارتجاعی و کوتاه داشته باشند میتوانند از لمینت ناخن استفاده کنند.
در کاشت ناخن از فرم های مختلف ناخن شروع میکنیم که هر فرم مناسب چه نوع دست هایی میباشد.
دستانی که انگشت های کوتاه و چاق دارند باید فرم ناخن های تیز یا گلدانی بدهند تا دستان کشیده تر به نظر بیاد.
و انگشتانی که کشیده و لاغر هستند باید فرم کاشت ناخن ها به صورت گرد یا مربعی انجام شود.
وناخن هایی که مربعی و پهن هستند باید از فرم ناخن تیز و بلند استفاده کنند.
ممنون که تا اینجا که با ما همراه بودید. شاید علاقه ای به کاشت ناخن و وارد شدن در بازار کار این حرفه رو علاقه پیدا کرده باشید. ادامه مطالب رو درمورد کسب و کار و مهارت ناخن براتون توضیح می دهیم.
برای وارد شدن در بازار کار کاشت ناخن و بقیه مراحل مربوطه در ابتدا باید حوصله و سلیقه ی زیادی داشته باشید. زیرا کاشت ناخن همراه یک دیزاین و یا طراحی زیبا میتونه ذوق مشتری را به وجد بیاورد.
درگام اول آموزش باید ببینید تا چه مقدار میتوانید از لحاظ هزینه برای خرید لوازم کنار بزارید.
از برند های متوسط تا گران هست ولی لازم نیست دراول کار به سوی خرید لوازم های گران بروید. زیرا با دیدن آموزش اصولی و بعدش با استفاده از تمرینات زیاد میتونید با مواد درجه ۳هم کار کنید.

هیچ وقت فکر کنید اگر لوازمی یا خدماتی گرون تر هستن پس بهترند این طرز فکر اشتباه است.
شما برای انتخاب اموزشگاه یا مربی که برای اموزش انتخاب میکنید باید نمونه کارهای اون اموزشگاه رو دیده باشید و یا حتی زمان تدریس ان ها بروید و از نزدیک شاهد اموزش های دلسوزانه مربیان باشید زیرا متاسفانه هنرجویایی هستن که چندین بار اموزش رو در جاهای مختلف تجربه کردن اما هنوز به اون مهارت کامل نرسیدند.
برای همین همیشه در انتخاب مربیه اموزشیه خود دقت کنید .و همیشه بپرسید که چندین موارد و یا چه مواردی رو بهتون اموزش میدن و ایا بعد اموزش حمایت و پشتیبانی دارند یا خیر. این نکته رو همیشه به یاد داشته باشید: هیچ مهارتی بلافاصله بعد دوره اموزشی شمارو به درجه بالای مهارتی نمیرسونه بلکه همیشه باید اموزش اصولی همراه مربیه مجرب ودلسوز و پشتکار و تمرین هنرجو هست که باعث میشه شما یک فرد حرفه ای شوید.

ممنون از اینکه تا اینجا همراه ما بودید. امیدوارم هر فردی که دراین دنیا هست با پشتکار و امید بتواند به هر مهارتی که علاقه داره برسد.

معرفی آکادمی زیبایی ماربل

دوره آموزشی طراحی و کاشت ناخن مبتدی تا پیشرفته یکی از دوره های آموزشی مورد برگزاری در آکادمی زیبایی ماربل هست. آکادمی زیبایی ماربل دارای پرسنل و مدیریتی باتجربه که دارنده مدارک فنی حرفه ای کشور و مدارک سرتیفیکیت بین المللی از کمپانی های مختلف فرانسه ، کانادا ، آلمان ، انگلیس در لاین های آموزش رشته های زیبایی و برگزاری ورکشاپ های داخلی و خارجی و همکاری بابسیاری از آکادمی های زیبایی و مدرسین روسیه و ترکیه و نیز در مجتمع فنی تهران تدریس نمونده است.

آکادمی زیبایی ماربل سالهاست فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. این آکادمی با همکاری مربیان و پرسنل ها ی باتجربه ی درخشان در تمامی  رشته های آرایش و زیبایی مشغول به فعالیت است. در این آموزشگاه شما میتوانید از مبتدی تا حرفه ای دوره ها را بگذرانید. و همچنین تمام ابزارها و امکانات دراختیارشما قرار میگیرد، آموزشها با اولین متد روز دنیا می باشد .

آکادمی زیبایی ماربل بهترین آموزش ها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دراختیار هنرجویان قرار میدهد تا به راحتی وارد بازار کار شوند و حمایت های هنرجویان از درجه هنرجویی تا مربیگری و فوق تخصص انجام می شود.

درضمن کلیه آموزش ها با مدرک بین المللی خارجی و سازمان فنی حرفه ای ایران می باشند.