آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی پیرسینگ بینی ، پیرسینگ گوش ، پیرسینگ بدن

دوره آموزشی پیرسینگ بینی ، پیرسینگ گوش ، پیرسینگ بدن

دوره آموزشی پیرسینگ بینی ، پیرسینگ گوش ، پیرسینگ بدن

دوره آموزشی پیرسینگ بینی ، پیرسینگ گوش ، پیرسینگ بدن از جدیدترین متدهای آموزشی هست که طرفداران خود را دارد.

پیرسینگ چیست؟

پیرسینگ یا سوراخ کردن در اجزای بدن مثل گوش ناف که و بقیه جاهایی که از پوست و بافت نرم و غضروفی دارند میتوان انجام داد. متد پیرسینگ فقط برای بانوان نمی باشد بلکه آقایان نیز امروزه از انجام این عمل استقبال زیادی می کنند. اما خانم ها و دختران جوان حتی از سن نوزادی هم از نازک ترین و بی خطر ترین قسمت بدن که گوش و لایه پایینی نرم گوش می باشد عمل پرسینگ را انجام می دهند.

پرسینگ از زمان خیلی دور حتی قبل از میلاد مسیح با این همه مردم از استقبال زیادی برخوردار بود. و روز به روز به علاقه مندان این حرفه اضافه تر می شد. حتی امروزه نیز طرفداران زیادی را در حوزه پیرسینگ و میکرودرمال به خود جذب کرد. در گذشته بیشتر کشورهای آفریقایی و مردمان هندوستان از پیرسینگ استقبال می کردند. حتی در نواحی عجیب بدن از پرسینگ های ضخیم این زینت بخشیدن انجام می‌دادند. اما رایج ترین قسمت هایی که پیرسینگ انجام می شود لاله گوش و بینی می باشد. اما بستگی به سلیقه و نوع افراد و قومیتهای ملت می باشد که کدام قسمت از بدن خود را پیرسینگ انجام دهند.

شما باید دقت داشته باشید زمانی که پرسینگ انجام می دهید حتماً نزد یک فرد متخصص و ماهر انجام دهید. زیرا اگر این عمل بر روی مویرگ های شما زده شود خونریزی زیادی دارد. حتی اگر این عمل با وسایل آلوده انجام شود منجر به عفونت های شدیدی می گردد. پس بنابراین حتماً از مکانی که برای انجام پرسینگ استفاده میکنید کاملا بهداشتی و از لوازم یکبار مصرف استفاده کنند.

هزینه پیرسینگ

معمولا اگر در داخل مطب ها و نزد دکتران زیبایی عمل پیرسینگ را انجام دهید مبلغ بالاتر است. نسبت به مراکز آرایشی که توسط آرایشگران این عمل انجام می‌شود و حتی اگر از دستگاه های تفنگی و ابزار آلات پرسینگ استفاده کنند نیز در قیمت خدمات پرسینگ تاثیر گذار است. به طور مثال اگر با دستگاه تفنگی انجام شود مبلغ ارزان تر است به نسبت افرادی که با دستگاه تفنگی انجام نمی دهند. و سوزن آنژیوکت را جایگزینی برای سوراخ کردن نواحی گوش و بینی انجام می دهند. البته برای قسمت مثل ناف حتما باید با سوزن آنژیوکت این کار انجام شود. چرا که با دستگاه تفنگی به هیچ عنوان نمی‌توان نواحی مثل بینی و ناف را سوراخ کرد. و دیگر قیمت بر روی اون زیورآلات یا گوشواره پرسینگ می باشد که در قیمت های مختلف وجود دارد.

در زمان پرسینگ شما میتوانید هم از افرادی که برای شما پیرسینگ را انجام می دهند گوشواره را تهیه کنید. یا خودتان به صورت جداگانه از داروخانه ها یا مراکز فروش پیرسینگ و گوشواره تهیه کنید. و حتما دقت داشته باشید که از جنس استیل و ضد حساسیت خریداری کنید. زیرا اگر حساسیت به زیورآلات و بدلیجات داشته باشیم باعث خونریزی زخم و یا عفونت خواهد شد. که مبلغ هر کدام به سلیقه خودتان به طور جداگانه می باشد که خودتان می توانید بنا به سلیقه نوع گوشواره خود را انتخاب کنید.

"<yoastmark

میکرودرمال چیست

عمل میکرودرمال هم یکی از روش های دیگر پیرسینگ می باشد که به این صورت است آویزی که بعد از انجام میکرودرمال انجام میشود یک طرف داخل گوشت است. و هیچ بست و قفلی ندارد. و این روش بیشتر در اجزای مثل سینه و بازو و گردن میزنند. مثل کاشت نگین میباشد و این روش نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است که شما می توانید نگین را از داروخانه ها و نقره فروشی ها خریداری کنید. دوره آموزشی پیرسینگ شامل آموزش میکرودرمال نیز میگردد

 

میکرو درمال و کاشت نگین :

میکرودرمال یا پانچ نگین که توسط سوراخ کردن در حد یک سوزن جراحی قرار میگیرد انجام میشود. از این روش پانچ کردن از دستگاه مخصوصی برای سوراخ کردن پوست تا لایه درونی گوشت انجام می دهند. این روش توسط سوزن جراحی نسبتاً به روش پانچ کردن درد بیشتری را ایجاد می کند.

عمق سوزن میکرودرمال و پانچ کردن نباید زیاد از حد باشد. زیرا باعث عفونت در محل پا نشده می شود و باید در اندازه گیری سوراخ کردن دقت بیشتری را انجام دهیم.

 

محل های مناسب میکرودرمال:

قسمت هایی را که کاشت نگین یا میکرودرمال انجام میدهند دو سوراخ پشت کمر می باشد. بر روی سینه،ابرو ،شکم ،لب و چال گونه انجام می شود، ولی در بعضی نقاط امکان ایجاد آلرژی می باشد.

نگران عوارض این کار نباشید چون عمل بی خطری است. فقط رعایت نکات و مراقبت ها تا ۵روز بعد از عمل را باید به خوبی انجام دهید .

به مدت ۲۴تا۴۸ساعت به محل پانچ شده آب نزنید. تا۵روز از پماد تتراساکلین یا پماد استیریل چشمی بزنید. بعداز آن که محل رو شست و شو دادید با دستمال حتما خشک کنید. مجدد از پماد تتراساکلین استفاده کنید. اگر این نکات را رعات کنید به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد.

بعد از عمل میکرودرمال بلافاصله میتوانید به کار های روز مره ی خود رسیدگی کنید. زیرا احتیاج به استراحت و دوران نقاهت ندارد. و یک روش برای زیباسازی و دیزاییت زینتی بدن محسوب می شود.

در آکادمی آموزشی ماربل آموزش دوره های پیرسینگ:گوش،غضروف، لایه داخلی گوش و لایه ی میانی گوش، بینی ،زبان،لب ،ناف، و همچنین دوره آموزشی میکرودرمال :لب ،ابرو ،کمر،گونه،چانه، شکم ،

توسط انواع ابزارهای کاربردی برای شما هنرجویان عزیز داده می شود ، همراه مدرک بین المللی پایان دوره وکلیه ی دوره های آموزشی با حمایت نامحدود هنرجویان انجام می شود.

پیرسینگ گوش

گوش تنها عضوی می باشد که از قسمت های مختلف و متنوعی برای سوراخ کردن و پیرسینگ انجام می شود به طور مثال از لایه نرم گوش که از دوران نوزادی حتی می‌توان سوراخ کرد انجام می‌شود و کمی بالاتر که به قسمت سخت و غضروف گوش می رسیم به طور ممتد تا بالای گوش ادامه می یابد حتی در قسمت دکمه گوش که نزدیک به لپ می باشد هم پرسینگ انجام می شود که توسط آویزهای زیبا می توانید آن را زینت کنید گوش تنها قسمتی است که از هر قوم و هر سلیقه ای به عنوان حداقل یک سوراخ که برای آویز گوشواره استفاده می شود بر روی گوش خود دارند.

حتی خوانندگان پاپ و خوانندگان متال باز نیز از تعداد پرسینگ های بیشتری بر روی صورت خود انجام داده اند به طوری که پرسینگ رواج یافته است یک جزئی از بدن میباشد و انگار به طور آن یکی از واجبات هر بانویی می باشد که حداقل یک سوراخ بر روی گوش به عنوان آویز گوشواره داشته باشد امروزه علاوه بر بانوان و خانم ها و آقایان نیز از انجام پرسینگ لذت می‌برند و طرفداران زیادی را پیدا کرده‌اند.

دوره آموزشی پیرسینگ گوش از دیگر آموزشهای مهم آموزش پرسینگ محسوب میگردد.

 

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی باید با سوزن آنژیوکت انجام شود چرا که یک قسمت غضروفی مانند و سفتی به نسبت لایه نازک گوش دارد که اگر با دستگاه تفنگی این کار انجام شود شاید باعث گیر کردن سوزن در داخل غضروف گردد و باعث درد شدید شما شود پس بنابراین شما حتماً نزد یک متخصص پرسی نگرفته و حتی به ایشان بگویید با دستگاه آنژیوکت سوراخ یا پرسینگ بینی را برای شما انجام دهند واره برای پرسینگ بینی انجام می‌شود یک پایه است وکوتاهی دارد که به شکل میخی می باشد و هیچ قفل و بست ای در داخل بینی شکل نمی‌گیرد.

مراقبت بعد پیرسینگ
مراقبتهای بعد از پیرسینگ بسیار حائز اهمیت هست

مراقبت بعد پیرسینگ

مراقبت هایی که بعد از عمل پیرسینگ باید انجام دهید عبارتند از در محل پرسینگ و زخمی به هیچ عنوان نباید تا ۳ روز آب بزنید. زیرا آب به آن قسمت باعث عفونت میشود و حتماً باید به مدت یک هفته هر شب با پماد ضد عفونی کننده تتراسایکلین یا آزیترومایسین چرب کنید. و روزی یکبار گوشواره را در اون جایی که قرار دارد بچرخانید که خون مردگی و سفت نشود. بعد از درآوردن گوشواره ضد حساسیت که معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ روز می باشد. می توانید از هر نوع و مدل گوشواره و نگینی که دوست دارید استفاده کنید. اما به شرط آنکه حساسیت به بدلیجات و نگین ها نداشته باشید زیرا خود حساسیت باعث بروز عفونت میشود.

زمانی که شستشو در ناحیه پرسینگ  انجام می گیرد حتماً باید بعد از شستشو خشک شود و بعد از پماد استفاده کنید این بهترین روش برای جلوگیری از بروز عفونت و زودتر خشک شدن و بهبود یافتن محل پرسینگ شده می باشد.

پیرسینگ قسمتهای مختلف بدن

پیرسینگ به زبان رایج همان سوراخ کردن میباشد که در ابتدا دختران جوان از این عمل استقبال می‌کند. و پسران جوان از سن ۱۵ تا ۳۰ ساله نیز از علاقه‌مندان این دسته می باشند.

پیرسینگ روی لاله پایین گوش و لاله های میانی گوش ما حتی غضروف انجام می شوند. و دیگر قسمت هایی که پیرسینگ را انجام میدهند بینی و ناف و حتی دیگر قسمت های صورت را می توان از زبان لب کار پرسینگ را انجام داد. اما باید آگاهانه و توسط متخصصین با تجربه این کار صورت گیرد.

اعمال پرسینگ یکی از ترندهای هست که هیچ وقت از مد نمی افتد. و روزانه مدل های زیادی از گوشواره ها و آویز های جدید به روز در بازار پدید می آیند که طرفداران خود را مشتاق تر برای انجام پرسینگ میکند.

آموزش پرسینگ

آموزش پرسینگ برخلاف افرادی که به این فکر می‌کنند که یک دوره تخصصی سخت است در اشتباه هستند. زیرا این دوره سخت نمی باشد بلکه به سهولت می توانید و آموزش تخصصی در سالن آکادمی ماربل توسط مدرسین باتجربه و ماهرانه آموزش ببینیم تا بتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید و از این رشته زیبای تزیینی کسب درآمد کنید هزینه دوره های آموزشی بر اثر نفرات تشکیل دهنده و شرکت کننده در کلاس می باشند اگر کلاس های تخصصی و خصوصی باشد، هزینه دوره بالاتر می باشد اما اگر به صورت جمعی و بالای سه نفر باشد هزینه و شهریه کلاس کمتر می باشد.

بسیاری برای یادگیری تکنیک پیرسینگ و میکرودرمال نزد پزشکان متخصص زیبایی مراجعه می‌کنند و برخی افراد نیز در سالن ها و آکادمی های زیبایی شرکت می‌کند که در هر دو مکان این آموزش انجام می شود فقط حرفه ای بودن آموزش بستگی به مدرس آموزش دهنده دارد.

در آکادمی زیبایی ماربل پرسین را به صورت تخصصی آموزش می‌دهند و این آموزش بدون تردید جزو رشته های پردرآمد محسوب می‌شود آموزش ها شامل نحوه آماده سازی هنرجویان برای قبل از انجام دادن پرسینگ می باشد و بایدها و نبایدهایی که در مورد پرسینگ و میکرودرمال مربوط می باشد را به طور کامل به شما توضیح خواهند داد.

بیشترین متقاضیان و طرفداران پیرسینگ دختران از بدو نوزادی و پسران از سن ۱۵ تا ۳۰ ساله جز متقاضیان انجام پیرسینگ می باشند.

و دیگر آموزش هایی که در سالن زیبایی ماربل مربوط به پیرسینگ میدهد عبارتند از نحوه انتخاب نقطه ای که میخواهیم پیرسینگ را انجام دهیم. و همچنین مراقبت های بعد از عمل پیرسینگ و نحوه کنترل آستانه درد در آن نقطه است.

 

دوره آموزشی پیرسینگ مثل دیگر دوره های آموزش ارایشگری و زیبایی می باشد که نیاز به ابزار و لوازم مخصوص این دوره باید تهیه شود که در کلاس‌های آموزشی به شما می‌گوییم از چه برندهایی و باکیفیت وسایلی را خریداری کنید.

 

لوازم پیرسینگ

لوازم پیرسینگ این شامل پنس زبان گیر قیچی و نخ مخصوص جواهری، پنس پیرسینگ مثلثی و پنس جفت پنس میکرودرمال مخصوص خدمات میکرودرمال که هر کدام از پرنسس ها مناسب حق خدمات و هر قسمت از اجزای مختلف بدن استفاده میشود.

هرچی از آکادمی های آموزشی پیرسید هزینه های دوره ها را قیمت های مختلف می گیرند که آن بستگی به شخص آموزش دهنده و آکادمی که شما ثبت نام میکنید انجام میشود .

سوراخ کردن ناف از دیگر خدمات رایج در پرسینگ می باشد چه مکانی هست که از درد بیشتری به نسبت گوش برخوردار است.

سوراخ کردن بینی هم جزو اجزا هایی هست که غضروف سفت تری به نسبت به بقیه جاهادارد .

پیرسینگ لب نیز برای افرادخاص تعلق دارد زیرا در عموم زیاد افراد ازین قسمت استقبال آنچنانی ندارند. زیرا ناحیه ای است محل غذا خوردن می باشد و نقطه ای است که شاید متقاضی با انجام پیرسینگ راحت نباشد. برای همین موقع مشاوره باید به زیبا جو تمام مشاوره هارو بگید.

تمامی دوره های آموزشی پیرسینگ در آکادمی زیبایی ماربل برگزار میگردد