آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو

دوره آموزشی اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو

دوره آموزشی اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو

دوره آموزشی اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو و خدمات و رسیدگی به مژه ها یکی از پرطرفدار ترین رشته های این دوره می باشد. مطالبی که دراین مقاله به نمایش می گذاریم کلیه ی راهنمایی مربوط به چشم ، مژه ، لیفت ابرو و مژه ، ویتامینه ها ی چشم و ابرو می باشد. برای داشتن چشمانی جذاب باید ابتدا مژه های خوش حالت داشته باشید که توسط یکی ازین راه های زیر به چشمان خود زیبایی ببخشید. اگر چشمانی درشت دارید به شما پیشنماد می کنیم مژه های کاشت با گوشه های بلند که حالت چشم گربه ای می باشد. ولی اگر چشمان ریز و کوچک می باشید از اکستنشن والیوم به سبک روسی که چیدمان از کوتاه تا بلند چیده می شود استفاده کنید. زیرا این گونه چشمانی درشت تر نمایش داده می شود . اما اگر مژه های بلند دارید باید خدمات لیفت و لمینت مژه را انتخاب کنید.

 

لیفت ابرو :

برای داشتن ابرو مناسب ابرو های کم پشت تا پر پشت می باشد. و حتی ابرو هایی که حالت ندارند با روش لیفت پیتوانید به ابرو های خود حالت دهید. درآکادمی ماربل به شما دو روش لیفت ابرو به سبک کلاسیک و به سبک روسی را آموزش می دهیم. و حتی مارک های بسیار عالی را پیشنهاد می کنیم که از ماندگاری بالا برخوردار شوید.

 

اکستنشن ابرو چیست؟

لفظ اکستنشن به معنای اضافه کرد می باشد که در جدید ترین سبک که خانم بیگی ابداع کرده است این کار را به ۱۰ روش در آکادمی ماربل به شماهنرجویان عزیز آموزش می دهند .

اکستنشن ابرو مناسب ابرو های خالی ، بلند کردن دم ابرو و حتی ابرو هایی که مو ندارند مناسب می باشد. اکستنشن ابرو یکی از خدمات خود آرایی محسوب می شود که شما به راحتی می توانید در آکادمی ماربل آموزش ببینید و حتی در منزل برای خودتون انجام دهید . و حتی می توانید به راحتی بعد از اموزش اکستنشن ابرو وارد بازار کار شوید و درآمد عالی داشته باشید.

 

ماندگاری اکستنشن ابرو :

اگر خاصیت پوست خشک باشد ماندگاری بالاتر می رود و حتی اگر مو های ابرو حتی کم هم باشد باز درماندگاری اکستنشن ابرو تاثیر زیادی دارد . اما اگر دارای پوستی چرب هستید و مو های اکستنشن به پوست ابرو تون چسبانده شکد طبیعتا ماندگاری پایین تر می آید . پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که آموزش این رشته ی شیرین و پر کاربرد را ببینید تا بتوانید به راحتی برای خود انجام دهید تا ابرو هایی پرپشت و جذاب داشته باید.

 

برای داشتن چشمانی زیبا و گیرا باید لیفت و اکستنشن انجام دهید ، در آکادمی زیبایی ماربل کلیه ی تکنیک های اکستنشن مژه که هرکدام با بهترین روش و متد روز دنیا به شما داده می شود .

اکستنشن شامل مواردی میشود که با چسب داعم زده میشود و حتما باید مژه های تار تار استفاده کنید. شامل متد های گربه ای ، روسی ، کلاسیک ، اداری، اکلیلی ،پَر ، کایلی ،کیم ، فن سازی ، سرعتی ، ریمو ، ترمیم ، مارک شناسی . نچرال که در روش نچرال طبیعی ترین متد است که انگار مژه های خود شخص می باشد.

 

مدت ماندگاری اکستنشن

مدت ماندگاری در اکستنشن بین ۲۵روز تا ۳۰ روز می باشد اما از آنجا که چشم ناحیه ای حساس می باشد باید نگذاریم که مدت طولانی به ترمیم برسد زیرا چشم عفونت کرده و مشکلات جدی را به وجود می آورد .

کاشت مژه شامل مژه های بوته ای (ته گره ،سه ایی) با چسب موقت است ، مدت ماندگاری بین ۵روز واگر در انتهای کار از فیکس استفاده کنند تا ۳هفته هم دوام دارد و در کاشت می توان از چسب های گیاهی نیز استفاده کرد که کمترین آسیب رو به مژه هایتان می زند.

دربین بانوان اکستنشن و کاشت مژه خیلی رواج پیدا کرده است . حتی بهترین درآمد را میتوان از لاین مژه در آورد که توسط مشاورین آموزشی اکادمی ماربل می توانید بهترین آموزش های مناسب خود را پیدا کنید .

 

سرمایه جهت تهیه لوازم :

برای اول کار جهت دوره آموزشی اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو ، هزینه زیادی لازم نیست زیرا ما در آموزش مارک شناسی بهترین مارک ها با پایین ترین قیمت رو به شما پیشنهاد میکنیم و در هر پکیج لوازمی که خرید کردید ۳برابر آن در خدمات اکستنشن که برای مشتری انجام می دهید در می آید. پس نگران هزینه ای که صرف خرید لوازم میشود، نباشید .

اگر خواهان چشمانی کشیده هستید با اکستنشن یا کاشت می توانید ازین زیبایی برخوردار شوید

در آموزش کامل به شما یاد میدهیم که چگونه به روش اکستنشن یا کاشت بتوانید چشمان خود را درشت ، کشیده ، گربه ای ، آهویی ، سنجابی کنید.

 

آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو :

لیفت مژه مناسب انواع مژه های کوتاه تا بلند می باشد . توسط بیگودی شماره مناسب که برای اندازه مژه هاتون باشد و مواد های اولیه که در پک می باشد میتوانید فر های زیبا به مژه های دهید تا از چشمانی جذاب بهره مند شوید.

برای اکثر خانم ها لمینت سوال می باشد که چه کارایی دارید ، و ما در این کلاس آموزش به شما یاد می دهیم که لمینت چه فوایدی دارد و چگونه و درکدام مرحله از لیفت انجام میدهند.

بوتاکس مژه برای تقویت مژه ها انجام میگردد که در آخرین مرحله لیفت میزنند .

نکته : زمان

مکث هر پک بستگی به برند اون پک دارد ،خیلی باید به نکته ی مکث مواد توجه کنید زیرا اگر دیرتر از زمان ممکن پاک کنید کل مژه یا ابرو ها می سوزد ، اگر زود تر از موعد پاک کنید هیچ حالتی نمیگیرد و امکان این را دارد که مشتری اعلام نارضایتی کنند.

لیفت ابرو باعث کشیدگی چشم نیز میشود حتی ابرو هایی که بدون حالت باشد توسط انجام لیفت به بهترین شکل خودشان را نشان می دهند .

آموزش های اکادمی ماربل از صفر تاصد می باشد بعد از اتمام دوره های آموزش از دوره های مربیگری بهره مند شوید.

حساسیتهای مربوط به کاشت مژه

یک مژه کار باید بداند ابزار استیل خود را حتما ضد عفونی کرده یا در دستگاه اتو کلاو قرار دهد. یا اگر دستگاه اتو کلاو در سالن یا آموزشگاه نداشتند از الکل یا آب جوش استفاده کند.

کار کاشت و اکستنشن مژه شغلی بسیار حساس و بادقت می باشد زیرا باید با ظرافت بالایی چیدمان صورت گیرد . اگر شما به عنوان مشتری شخصی با چشمان حساس هستید باید این کار را نزد یک مژه کار حرفه ای و با سابقه انجام دهید. زیرا بعدا دچار خارش و سوزش چشم نشوید .

مواد موجود در چسب مژه شامل موارد زیر می باشد:

فرمالدئید، لاتکس، آدامس سلولز، سایانو اکریلات و اسید بنزوئیک برخی از مواد تشکیل دهنده چسب های پلاستیکی مژه هستند. که هر کدوم ازین موارد باعث حساسیت برای چشمان حساس می شوند.

دلیل سوزش و خارش چشم تا ۱ساعت بعد انجام کار طبیعی می باشد. اما بعد از ۱ساعت غیر طبیعیه و شما باید ریمو کنید. ریمو یعنی برداشت مواد و مژه از روی چشم ، که این کار هم باید توسط شخص ماهر انجام شود. زیرا خود ریمو اگر داخل چشم برود باعث سوزش و یا حتی خطرات غیر قابل جبران چشمی می شود.

 

مراقبتهای لازم بعد از کاشت مژه

در کل حتما باید بعد از انجام کار مژه مراقبت های خاص و مخصوص چشم و مژه را انجام دهید ،

مثلا برای ماندگاری بیشتر از رفتن به استخر خودداری کنید. یا از مواد و کرم های چرب استفاده نکنید. از ریمل ها و خط چشم های استخری پرهیز کنید زیرا همه ی این موارد ضد چسب کاشت و اکستنشن مژه هستند. آنها باعث ریمو و از بین رفتن چسب شوند.

برای ضد عفونی کردن چشم از قطره های استریل چشمی روزانه یکبار استفاده کنید .

به رایج ترین ناراحتی چشمی بلفاریت میگویند که اگر این علامت هارا داشتید احتمال دارد به این بیماری مبتلا باشید.

قرمزی چشم ، التهاب و خیسی چشم ، پلک زدن پشت سر هم مو زنجیره ای ، ریزش مژه ، هرکدام ازین موارد را داشتید حتما به متخصص چشم مراجعه کنید . اگر شخصی دچار این موارد بود باید از کمپرس گرم استفاده کند و روزانه با شامپو بچه صورت و چشمانش را شست و شو دهد.

دوره های آموزشی مژه در آکادمی ماربل

در دوره های آموزشی در آکادمی ماربل کلیه موارد مربوط به مژه و ابرو به شما آموزش داده میشود .
اکستنش مژه
کاشت مژه
کلاسیک
بوته ای
ته گره
والیوم
مگا والیوم
روسی
کیم کار داشیان
اسپاگتی
فشن
عروسکی
ابریشمی
ریمو
ترمیم
مارک شناسی
لیفت و لمینت مژه و ابرو
اکستنشن ابرو بدون جراحی به روش های فیبروزی ، هاشوری ، نچرال ، فشن ،بریزی بروز .
درضمن کلیه ی کلاس ها موتد آموزش رایگان می باشد .
در کلیه ی دوره ها همراه با جزوه که تمام نکات کلیدی در آن گفته می شود ،حتی تمام تجربیاتی که ممکن است در حین کار با آن مواجه بشید نیز بهتون گفته می شود تا آمادگی کامل را برای وارد شدن به بازار کار را داشته باشید .
آموزش ها همراه مدرک بین المللی و سازمام فنی حرفه ای .
حمایت هنرجو نامحدود می باشد و تا هر زمان که هنرجو نیاز به راهنمایی و سوال داشته باشد در خدمت هنرجویان عزیز هستیم .