آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر

تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر امروزه بسیار باب هست. آیا تا به حال به این فکر کردید که هنگام خنده و هنگامی که اخم می کنید و حتی زمان جویدن غذا و یا زمانی که در خواب هستید، صورت شما همواره در حال انقباض و تغییر حالت می باشد و حتی زمانی که استراحت می کنید عضلات ریز صورت شما در حال تغییرات میباشند.
حتی عصب های حرکتی کنار چشم لب و گوشه های دهان شما از چروک های ریز ای برخوردار هستند که در اثر بروز یه سری از حرکاتی مثل خندیدن و اخم کردن زودتر به چروک های عمقی می رسد که در اثر بالا رفتن سن بسیاری از این چروک ها بیشتر به چشم می آید که ما می توانیم توسط علمی که امروز پیشرفت کرده است .

از تزریقات بوتاکس و یا حتی فشیال های ضد چروک و جوانسازی پوست استفاده کنیم که بنا به مشاوره و دکتر پوست و مویی که شما مراجعه می‌کنید تشخیص می دهد که چه نوع حرکتی برای درمان چین و چروک های شما بنا به سن آن بستگی دارد انجام شود.
به طور مثال اگر در سنین زیر ۳۰ سالگی باشید می توانید با کرمهای ضدچروک و فشیال ها و ماساژ های مختلف جوانسازی خود را بالا ببرید،اما اگر سن شما بالای ۳۰ الی ۴۰ سال می باشد باید توسط تزریقات بوتاکس عکس برای محو کردن و پاکسازی و از بین بردن چروک های صورت خود مقابله کنید.

تاثیر بوتاکس

تزریق بوتاکس می تواند تاثیر خیلی زیادی روی عضلات پیشانی و کناره های چشم که خطوط پنجه ای می باشد بگذارد.
بوتاکس در چندین نقطه از سوزن های مخصوص تزریق می شود که از دو طرف کناره گوش که هنگام خندیدن چروک های ریز ای پدید می آیند را صاف کرده است و خط های بین دو ابرو که خطوط عمیق اخم هستند را نیز می‌تواند از بین ببرد .
حتی پیشانی و وسط پیشانی نیز میتوان با تزریق بوتاکس عکس از شهر چین و چروک های صورت خود خلاص شوید.

مواد تشکیل دهنده بوتاکس

بوتاکس سمی که توسط رقیق شده سمی باشد، که با نام تجاری بوتاکس تولید می شود .
برای فلج کردن عضلات صورت که درد اثر اخم ها پدید می آیند انجام می شود.
بیشترین میزان چروک در زمانی است که شما به صورت اخم مادام داشته باشید.

دلیل چین و چروک ها

دلیل چین و چروک ها به طور مختلف و متفاوت است در کل از سن ۳۰ سالگی به بالا که دیگر پوست کلاژن ترشح نمی کند و رو به چروک شدن و کدر شدن میرود ،شما باید به فکر جوانسازی پوست خود باشید اما افرادی که بیشتر در معرض ناراحتی های اعصاب هستند بیشتر چین و چروک ها روی پوستشان تاثیر گذار تر است .
بعضی از آدم های دیگر نیز توسط ژنتیک زودتر در معرض چین و چروک ها قرار می گیرند که آنها نیز باید پیشگیری را شروع کرده و قبل از چین و چروک هایی که بر روی صورت خود حس می کند از اعمال بوتاکس استفاده کنند. زیرا اگر چین و چروک‌ها به طور عمیقی باشد ،اول باید توسط فیلر یا تزریق ژل های مناسب اون شروع ها را پر کرده و بعد برای فج کردن اون قسمت که دیگر منجر به چروک شدن نباشد تزریق بوتاکس را به شما پیشنهاد می دهیم.

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر
دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر امروزه بسیار باب هست.

هزینه های تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس عمل باید در کلینیک های پزشکی و توسط پزشک انجام شود.
اگر به درستی و در محل درستی اون تزریق سوزن انجام نگیرد باعث میشود که مویرگ را پاره کرده و در آن قسمتی که تزریق اشتباه هم قرار گرفته است و کبود شود و بوتاکس تاثیر مطلوب خود را بر روی پوست انجام ندهد. بنابراین حتماً تزریق بوتاکس را نزد یک پزشک متخصص پوست انجام دهید اما متاسفانه یکسری از افراد ناوارد و بی تجربه این کار را در کلینیک های پزشکی انجام می دهند که منجر به آسیب‌های زیادی می شود و در حال حاضر مواد بوتاکس را نیز باید دقت کنید .
چون مواد تقلبی در بازار بسیار زیاد می باشد هزینه های بوتاکس معمولاً به نسبت تزریق شهری پایین تر می باشد و متخصصین پوست تعیین کننده تزریق بوتاکس می باشد.

موارد قبل از تزریق بوتاکس

قبل از تزریق بوتاکس حتماً باید نواحی که میخواهند بوتاکس را انجام دهند پنبه و الکل استریل شود.
بعد اندازه‌گیری‌ها صورت گیرد که کاملا قرینه زده شود چون امکان دارد زمانی که غرینگی به طور دقیق انجام نشده باشد مقداری از صورت یا ابرو بالا پایین پی شود.

مراقبت های بعد بوتاکس

تا ۲۴ ساعت بعد از بوتاکس نباید آب به صورت خودبزنید ، و به هیچ عنوان نباید صورت خود را خم و رو به زمین و حتی هنگام نماز به طور سجده و فشار به پیشانی نباید بیاورید .
زیرا مواد بوتاکس طوری است که باید به صورت کشسانی انجام شود و اگر فشار به پیشانی وارد شود باعث می شود که مواد بوتاکس به خوبی عمل نکند .
پس بنابراین به هیچ عنوان بعد از تزریق بوتاکس فشار و یا خم کردن صورت را انجام ندهید. تزریق بوتاکس بیشتر مناسب پیشانی می باشد و حتی در بعضی از موارد پزشکی مثل عرق کردن بیش از حد بعضی از پزشکان داخلی عمومی و پزشکان پوست و مو از تزریق بوتاکس در زیر بغل انجام میدهند و بعضی از پزشکان جراحی عمومی نیز برای کاهش درد بیماریهای وبا سیر از تزریق بوتاکس انجام می دهند و کاربردهای دیگر بوتاکس میتوان برای تزریق دردهای میگرنی نیز استفاده کرد که در پیشانی این تزریق را انجام می دهند.

برای خطوط عمیق خط خنده که در کنار لب ها به وجود می آید و در سنین بالاتر که برای چروک بالای لب پدید می آید میتوان از تزریق ژل و فیلر استفاده کرد که آن نیز حتما باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود.

کلاس های آموزشی تزریق بوتاکس و تزریق ژل 

کلاسهای آموزشی تزریق بوتاکس و دوره آموزشی تزریق ژل هم توسط پزشکان مجرب و با تجربه انجام می‌شود. و نیز توسط فشیال کاران با تجربه این کار صورت می‌گیرد که توسط یک تا دو جلسه آموزشی می توانند این حرفه را انجام دهند اما هنرجویان عزیزتازمانی که دراین حرفه به طور کامل باتجربه نشدید به هیچ عنوان این کار تزریق بوتاکس را انجام ندهید زیرا بعدا مشکلات بزرگی را پدیدمی آورد.

تزریق ژل چگونه است؟

یکی دیگر از کارهای زیبایی که برای جوانسازی در امروز استفاده میشود و متقاضیان و زیبا جویان زیادی برخوردار است تزریق ژل و فیلر می باشد.

در کل تزریق های زیبایی که مثل تزریق ژل و بوتاکس و فیلر و حتی چربی ها می باشند برای رفع عیوب صورت و زاویه سازی صورت و جوانسازی استفاده می شود که توسط پزشکان زیبایی این کار را انجام میدهند.

همه انسانها زمانی که در بالا رفتن سن قرار می‌گیرد نگران چروک های پوستی خود هستند. اما باید توسط پزشکان با تجربه ای که امروز برای جوان شدن پوست تلاش می کنند و روز به روز بر علم و فناوری جوانسازی افزوده می‌شود باید مشاوره بگیریم تا بتوانیم به بهترین نحو صورت خود را در اختیار پزشکان قرار بدهیم تا از زیبایی و جوانی بسیاری برخوردار باشیم زمانی که سن بالا میرود بافت‌های پوست صورت نازک میشود و خطوط ریزی که گاهاً در اثر ژنتیک و حتی شرایط های آب و هوایی عمیق‌تر می‌شوند توسط خدمات دهی پزشکان زیبایی برطرف میشوند.

ساختار و مواد تشکیل دهنده ژل های تزریق زیبایی یا فیلر ها نوعی پرکننده و حجم دهنده های مخصوص پوست هستند که برای هر نقطه‌ای از بدن مثل گونه لب و خط خنده و دیگر قسمت های زاویه سازی فک استفاده می شوند. ژل ها بنابر قیمت های مختلف در بازار وجود دارند که برندهای مختلفی می باشد. بعضی ها که ماندگاری بالاتری دارند گران تر می باشد.بعضی دیگر از ماندگاری سه ماه تا ۶ ماه و دیگر تا سه ساله نیز در بازار موجود می باشند. همه اینها بستگی به نگهداری و مراقبت های شما و نوع پوست شما نیز دارد.

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر:

دوره آموزشی تزریق ژل و تزریق بوتاکس و تزریق فیلر به دلیل طرفداران زیاد این متد زیبایی بسیار باب گردید. در طول تاریخ اکثر انسان ها و یا شاید بهتر است بگوییم همه انسان ها طرفدار زیبایی و جوانی و شادابی هستند. که در طول تاریخ این به همه ثابت گردید که دنبال زیبایی می باشند. این اساس صرفاً برای خانوم ها نمی باشد. بلکه آقایان نیز امروزه این عمل زیبایی را چه تهاجمی و چه غیر تهاجمی انجام می دهند.

راه های مراقبت از پوست

یکی از ساده ترین راه های مراقبت از پوست استفاده از کرم های شیمیایی و گیاهی می باشد که در بعضی مواقع توسط دکتر تجویز می شود. یا در بعضی از موارد می توانید این کار را توسط مشاوره و فروشنده های لوازم آرایشی و بهداشتی کرم های متناسب با پوستتان و متناسب با درخواست که شما دارد انجام شود و به شما بدهند. و طریقه استفاده آن را از داخل بروشور و یا همان شخص ویزیتور یا مشاوری که به شما پیشنهاد این کرم را داد. راهنمایی بگیرید.

راه ساده استفاده از کرم ها همیشه جوابگوی برای عمیق و جوانسازی پوست نمی باشد. بلکه بیشتر موضعی و سطحی عمل میکند. و بیشتر برای آبرسان ها و تونر های پاک کننده و شوینده و ضد آفتاب ها می توانید از این حرکت ساده و راحت انجام دهید. از قدیم گفته‌اند پیشگیری بهتر از درمان است. و شما تا قبل از بروز چروک های دورچشم و صورت می توانید از کرمهای ضد چروک استفاده کنید.

ولی اگر این چروک ها بر روی صورت شما نمایان باشند و به طور عمیقی جلوه دهند. دیگر کرم ها نیز نمی توانند این معایب را پوشش دهند. و شما باید از طریق روشهای تهاجمی تر برای مبارزه و پوشاندن چروک های صورت خود بشتابید. هر کدام از این انتخاب های شما برای مراقبت از پوست در سن معین شما مناسب می باشند. که در ادامه این مطالب به شما توضیح می‌دهیم. هر کدام از این موارد برای چه سنی مناسب است.

کرم های کلاژن ساز
کرم های کلاژن ساز برای رفع چین و چروک و پیری پوست بسیار تاثیرگذار هست. از 30 سالگی به بعد دیگر پوست کلاژن سازی نمی کند.
استفاده از کرم های کلاژن ساز

مثلاً اگر شما در سن ۳۰ سالگی می باشید می توانید از کرم های کلاژن ساز برای ضد چروک استفاده کنید. اما اگر بالای سن ۳۰ سالگی هستید شما باید از طریق بوتاکس و تزریقات این چنینی استفاده کنید. تزریق بوتاکس برای این صورت می گیرد که قسمت عضله صورت به صورت بی حسی و فلج می‌شود. که نتوانید در مواقع خنده گوشه چشم تان ازچروک های ریزی برخوردار شود. و حالت کششی در پوست ایجاد میکند که اگر شما چروک های روی سطح داشته باشید توسط بوتاکس کشیده می‌شود و به هیچ عنوان آثاری از چروک ها بر روی صورت تان نمی بینید.

در چه مواردی بوتاکس انجام شود؟

شما زمانی که در سن بالای ۳۰ سالگی هستید دیگر کرم های کلاژن ساز تاثیر خاصی بر روی چروک های عمیق صورت شما ندارد. و شما باید پیشگیری از ایجاد چروک ها کنید که اعمال تزریق بوتاکس این کار را برای شما به راحتی انجام می دهد. هیچ خطر و نگرانی نباید داشته باشید به صورت چند چند قسمت از پیشانی که از کناره های گوش که به اصطلاح چروک های پنجه ای که در هنگام خندیدن صورت می گیرد. توسط سوزن ریزی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند صورت می گیرد. و دو خط دیگر که بر روی پیشانی به صورت عمیق امکان دارد در سن های بالاتر برایتان به وجود بیاید.

رفع این خطوط با سوزن مخصوص تزریق صورت انجام می شود و بالای هشتی های ابرو و همچنین دو خط بین دو ابرو ام می‌شود. و دکتر یا متخصص تزریق بوتاکس که برای شما اینکار را انجام می دهد از شما می‌پرسد که سلیقه شما به چه صورت است. که آیا تمایل به بالا رفتن ابرو های خود دارید؟ یا تمایل به بالا رفتن کنار و گوشه چشم های خود دارید؟ هرکدام مناسب چهره و بعد از مشاوره شما صورت گیرد این اعمال تزریق بوتاکس توسط سوزن های نازک که مخصوص تزریق بوتاکس انجام میشود.

مزایای تزریق بوتاکس

دوره آموزشی تزریق ژل بسیار طرفدار دارد. تزریق بوتاکس یا حتی ژل های تزریقی و حتی فیلرها که مناسب پوست هست. برای جبران حجم از دست رفته که در زیر پوست در دوران جوانی بوده است. و بعد از پا به سن گذاشته و بالا رفتن سن شما تحلیل رفته و خالی شده اند. که ایجاد چین و چروک های پوستی می شوند را جبران می کند. البته لازم به ذکر است که هیچ گونه از تزریق های بوتاکس یا ژل و حتی فیلر باعث عمری بودن و مادام بودن از بین رفتن چروک آن نیستند. بلکه شما هر یک سال و یا حتی هر ۶ ماه یکبار باید این تزریق را تمدید کنید.

اما اگر جزو افرادی هستید که سن آن بالا می باشد و افتادگی پوست شدیدی دارید. میتوانید با تزریق چربی اینگونه چروک ها را پر کنید. و یا حتی از متخصصین پزشک زیبایی درخواست کشیدن پوست تان را کنید. که هزینه های خیلی بالاتری برای شما دارد. بهتر است که پیشگیری کنید تا به هزینه های بالا لازم نباشد. ما بوتاکس را به شما از سن ۳۵ سالگی پیشنهاد می کنیم. هر شش ماه یک بار یا هر یک سال یکبار انجام دهید.