آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ

دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ

دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ

دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ از دوره های پرطرفدار آموزشی برای افراد جویای کار هست.

در دوره های جامع آموزش رنگ و لایت تخصصی

دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ زیرنظر مربی مجرب و حرفه ای که تمامی نکات ریز آموزشی و نیز کلیه قلق های جنسیتیه مو اعم از موهای خشک ، معمولی ، چرب ، و حتی موهای آسیب دیده ، نازک ، فر ،مجعد .

در کلاس های آموزشی ماربل به شما هنرجویان عزیز و با استعداد کلیه ی تکنیک های آمبره و تفاوت های آن با سامبره و بالیاژ گفته می شود. وحتی تفاوت های بین مش و هایلایت و تفاوت های بین هاف لایت و سان لایت و لولایت نیز گفته میشود.

دنیای رنگ مو یک دنیای پر از رنگ های مختلف هست. که در آکادمی ماربل به شما تمام تکنیک های ترکیب رنگ ها و خنثی و تثبیت کننده ها آموزش داده می شود. در کلاس های آموزشی آکادمی ماربل رنگین کمانی از رنگ های زیبا را به شما آموزش می دهیم تا به سرعت وارد بازار کار شوید و بتوانید رنگ های خاص با دستان پر توان خود بسازید تا همه ی مشتریانتون به جز پیش شما هیچ سالن دیگه ای نروند.

راه حل پوشاندن موهای سفید :

یکی از سخت ترین مراحل برای افرادی است که هم موهای روشن می خواهند و هم باید سفیدی موهایشان را بپوشانیم . آیا ممکن است؟!

در پاسخ به شما می گوییم بله ، اما راه کار های مختلفی دراین موضوع می باشد که دونه دونه در کلاس های آموزشی جامع ماربل بهتون گفته می شود. به طور مثال سن مشتری که سفیدی مو دارد مهم می باشد ، و حتی جنس مو خیلی دراین مورو اهمیت زیادی دارد ، و بعد ازین ترکیب شماره رنگ هایی که شما انجام می دهید ، نکته :شما به عنوان یک پرسنل رنگ حرفه ای همیشه باید از ترکیب چندین رنگ که هارمونی مشترکی دارند یک رنگ اصلی را دربیاورید ، و این رابدانید هیچ وقت با گذاشتن رنگ تک به رنگ های خاص نخواهید دست یافت . و نکته ی مهم دیگر مکث رنگ بر موهای سفید تا۴۵ دقیقه می باشد و ترکیب رنگ با چه اکسیدانی همم مهم است.

اهمیت کیفیت اکسیدان در رنگ مو

اشتباهی که همیشه همه ی خانم هایی که در منزل کار رنگ موهایشان را انجام می دهند این است که دقت لازم برای خرید اکسیدان را ندارند وهمیشه تصور می کنند که اگر رنگ موی جنس توب یا به قولی خارجی بخرند بهترین رنگ را می توانند انجام دهند ، که دراین جا باید بگوییم سخت در اشتباهید زیرا به عنوان مثال اگر در اتومبیل نسشته باشید و بدون بازی با کلاژ ققط پا رو گاز قرار داده هرچقدر هم گاز بدهید اتومبیل هیچ حرکتی نمیکند، حالا در کار رنگ هم همینطور است اولا اکسیدان مثل همون کلاژ ماشین عمل میکنید که باعث حرکت رنگ می شود ، پس در نتیجه اگر بازی با اکسیدان را بلد نباشید رنگ خوبی از کار درنمیاوردید، و همچین همان طور که مارک رنگ و جنس و کیفیت رنگ مو مهم است بلکه باید اکسیدان نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

یکی از بالاترین درآمد ها در لاین آرایشگری رنگ و لایت می باشد و جز رشته هایی است که باید تجربه ی بالایی را کسب کنید تا یک رنگکار حرفه ای شوید.

 

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو :

در اولین گام باید رنگ شناسی را به خوبی یاد بگیرید و در کاتالوگ خوانی مهارت بالایی داشته باشید، حتی اگر شما آرایشگر هم نبودید اما در مغازه ی رنگ مو فروشی کار می کنید نیز باید دوره ی کاتالوگ خوانی را به خوبی یاد بگیرید که به راحتی بتوانید در خرید به مشتری های خود مشاوره ی خرید رنگ مو بدهید. در گام بعدی باید ساختار مو را بشناسید تا بتوانید آن رنگی که مشتری می خواهد را بدید تا همان رنگی را دربیاورد که داخل کاتالوگ انتخاب کرده است وتا شما این دو آموزش که اولیش کاتالوگ خوانی و دومی شناخت ساختار مو را بلد نباشید نمی توانید مشاوره ی خوبی به مشتریان بدهید.

 

چگونه مدرس رنگ و لایت شویم :

بهترین متدی که ما به آن افتخار میکنیم این است که شما هنرجویان را تا دوره های مربیگری همراهی کرده که این دوره ها شامل دوره تربیت مدرس می باشند که یک روزه است. دراین دوره ی تربیت مدرس به شما آموزش فن بیان ، و کلیه ی سر فصل های آموزشی را یاد می دهیم . حتی در ساخت آلبوم رنگ شمارا یاری میکنیم. و نیز مشاوره هایی که در ابتدای کار از کجا باید شروع کنید تا زودتر به موفقیت برسید.

در آکادمی زیبایی و آموزشی ماربل دوره آموزشی رنگ، های لایت ، دکلره، آمبره، سامبره و بالیاژ از دوره های مبتدی تا فوق حرفه ای برگزار می شود.

1-پایان دوره آموزشی همراه مدرک پایان دوره

2-دوره گرید A

3-دوره مربیگری تیوتری

4-دوره مستری متخصص

5 -دوره گرند مستری فوق تخصص

 

هنرجویانی که دوره تربیت مدرس را بگذرونند درواقع حق امضا دریافت کرده اند و می توانید با اسم وجای امضای خود به هنرجویانشان مدرک بدهند.

 

هنرجویانی که برای اخذ جواز سالن زیبایی می خواهند اقدام کنند می توانند به آکادمی زیبایی ماربل مراجعه کنند تا مشاورین ما بهترین و راحت ترین ایده هارا به شما یاد دهند تا سریع تر به موفقیت خود دست یابید.

اهمیت رنگ مو و تاثیر آن بر چهره

رنگ مو یکی از زیبایی های مو وچهره میباشد وتنوع خیلی زیادی در تغییر درچهره و زیبایی و شادابی شما ایجاد میکند. باید موقع انتخاب رنگ به رنگ پوست و حتی سن مشتری دقت کنید.

زمانی که موهای خود را رنگ و یا دکلره و لایت های زیبا می گذارید از اعتمادبه نفس بالایی برخوردارمیشود و حال و حس شادی در شما به وجود می آید ،مخصوصا اگر موهای شما به رنگ سفید درآمده باشددیگر حس خوبی به رنگ و چهره ی خود نخواهید داشت که بهترین راه رنگ کردن می باشد. اما متاسفانه رنگ مو مدت زمان ماندگاری کمی دارد که ما دراین مقاله میخواهیم شمارا راهنمایی کنیم بهترین روش ماندگاری بالا چگونه می باشد.

همیشه بعد از انجام رنگ مو کم کم متوجه تغییر حالت در رنگ موهایتان خواهید شد. مخصوصا افرادی که دکلره میکنند بیشتر متوحه این تغییر رنگ بعداز مدت کوتاهی میشوند. و دیگر اثری از آن زیبایی اولیه روی موهایتان نخواهید دید. زیرا مدت زمان رنگ مو همانطوری که گفتیم با محدودیت همراه است. و شما تنها می‌توانید با در پیش گرفتن راه‌هایی به ماندگاری بیشتر آن کمی کمک کرده باشید. بنابراین می‌توانید با ما همراه باشید تا چند ترفند برای ماندگاری بیشتر مدت زمان رنگ مو، چند پیشنهاد نیز برای خرید رنگ مو باکیفیت و حتی استفاده از چه نوع شامپوهایی بعد از رنگ و بهترین زمان ماندن رنگ مو را به شما معرفی کنیم.

نحوه شستشوی مو بعد از رنگ

دما و درجه ای از آب برای شستن موها مناسب است باید در آن درجه کمترین آسیب ها به مو ها وارد می شود. اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعاتی به دست آورید بهتر است در کلاس های ماربل همراه شوید تا از شست و شو درجه ی آب و حتی نوع شامپو جهت شست و شو و مراحل رسیگی به مو قبل و بعد رنگ مطلع شوید، و دلایل احتمالی ریزش موهای خود را کشف کنید.

اگر موهایتان را رنگ خالی گذاشته ای باآب ولرم شستشو کنید، اما اگر دکلره انجام داده اید با اب سردجوشانده شده مناسب شستن میباشد.

موارد زیادی در زندگی هر کدام از ما هستند که می‌توانند روی ضخامت تارهای مو اثر بد بگذارند. از چیزهایی که می‌خوریم تا نحوه آرایش کردن و حالت دادن به موها واز اصلی ترین موارد ، ژنتیک می باشد. خوشبختانه برای داشتن موهای ضخیم لازم نیست که کارهای عجیب‌وغریبی کنید. فقط کافی است تا چند تغییر کوچک در سبک زندگی‌تان ایجاد کنید و از بعضی ترفندها استفاده کنید. بهترین روش سلامت مو خوردن منابعی که دارای ویتامین B و C است. و استفاده از ماسک مو های داخل حمام و اسپری های بعد از حمام هستید که یه سلامت ساقه ی مو کمک میکند.

 

بعد از چند روز مو های رنگ شده را بشوریم:

بهترین زمان ممکن این است که تا۲ روز موها شسته نشوند تا رنگ به خوبی روی مو ثبیت شود. اما اگر نیاز اورژانسی برای شستن مو دارید بدون زدن شامپو میتوانید با اب خالی ولرم موهایتان را شستو شود.

 

برای دیر پاک شدن رنگ مو

انتخاب یک شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده با وجود متنوع بودن محصولات  محصولات در بازار کار راحتی نیست. برای خرید مناسب ترین شامپو ابتدا باید جنس موی خود را بشناسیم وبعد در صورت وجود مشکلی، آن را به درستی شناسایی کنیم. و در نهایت به دنبال خرید بهترین شامپو باشیم. به همین دلیل ما در این جا قصد داریم هر چیزی که باید درباره انتخاب بهترین شامپو برای موی رنگ شده بدانید در اختیار شما قرار دهیم. و در نهایت به معرفی چند مدل از بهترین انواع شامپو تثبیت کننده رنگ مو از برترین برندهای ایرانی و خارجی می پردازیم.

استفاده از رنگ مو به دلیل داشتن محلول های شیمیایی و قیلیایی باعث ایجاد حساسیت مو وحتی در بعضی مورد ها آسیب در لایه محافظ کوتیکول های مو می شوند. در نتیجه سبب افزایش خشکی مو و دمیج و وز شدن سختی در شانه کردن موها می‌شوند.

از طرف دیگر حمام روزانه و شستشوی زیاد مو کار درستی نیست. و یکی از موثرترین موردهای کاهش رطوبت پوست سر و در نهایت خشکی موی سر است که علاوه بر این به موهایی که اخیرا رنگ شده ‌اند نیز صدمه می‌زند. این امر باعث تغییر رنگ آنها می‌ شود. برای چنین شرایطی ت

باید تعداد دفعات شستشو در طول هفته را کاهش داد. علاوه بر آن از یک شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده استفاده نمایید.

تاثیر نرم کننده بر پایداری رنگ مو

در حالت کلی شامپو ها و نرم ‌کننده ‌های معمولی حاوی ترکیباتی هستند که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. و کف زیادی هم تولید می کنند. چنین محصولاتی برای موهایی که به تازگی رنگ شده‌ اند، مناسب نیستند. برای همین باید شامپو هایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای مو‌های رنگ شده طراحی و تولید شده‌ باشند تا از تغییر رنگ و آسیب به موهای حساس شما جلوگیری شود. شامپوهایی که دارای خواص انار دارند مناسب موهای رنگ شده می باشند که جلوگیری از تغییر رنگ مو میشوند و نیز ماندگاری رنگ را بالا میبرند.

 

توجه به ترکیباتی که در فرایند شامپوها استفاده می‌شوند. وجود عصاره‌ های گیاهی نیز در این محصولات می‌تواند به بهبود وضعیت و تقویت موهای رنگ شده شما کمک کنند. ولی استفادا از محصولات گیاهی در بعضی مواقع اثری روی مو میگذارد که حتی رنگ پذیری مو دیرتر انجام میشود. زیادی استفاده کردن از مواد گیاهی برای مو هم خوب نمی باشد.