آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

دوره آموزشی تاتو ، میکرو بلیدینگ ، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو

دوره آموزشی میکرو بلیدینگ ، تاتو، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو

دوره آموزشی تاتو ، میکرو بلیدینگ ، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو

دوره آموزشی تاتو ، میکرو بلیدینگ ، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو هرکدام به عنوان آرایش دائم محسوب میشوند که حتما باید درانتخاب آکادمی ، آموزشگاه و حتی مدرس و مربی آموزشی دقت و تحقیق کنید. زیرا این خدمات جز خدمات تهاجمی و ماندگار هستند. و اگر شما آموزشی اصولی و حرفه ای ندیده باشید خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد.

دوره آموزشی تاتو ، میکرو بلیدینگ ، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو در کلاس های آکادمی زیبایی ماربل که توسط مربیان مجرب می باشد. تمام نکات کلیدی از مبتدی تا حرفه ای و از چگونگی شروع کار دراین حرفه ی حساس و پولساز رو بهتون با رعایت نکات کلیدی می گویند.

در درجه اول که استارت کار تتو صورت را میخواهید شروع کنید نوع برند های رنگ و ابزار خود را تعیین کنید. زیرا رنگ در این حرفه یکی از اصلی ترین موارد می باشد. دوم نوع سوزن سوم ترکیب رنگ اصولی بنا به نوع پوست و رنگ پوست مشتری و چهارم حرفه ی دستان هنرمند شما می باشد. فشار دست شما به عنوان پیگمنتر کار خیلی مهم است.

در تاتو صورت چگونه متوجه شویم فشار دستمان مناسب است؟

موقع فشار سوزن روی پوست باید طوری باشد که خون زیادی نیایید بلکه خون آبه تشکیل شود. ولی اگر هیچ خونی هم نیاید یعنی کاشت رنگ انجام نشده است.

مقدار رنگ روی سوزن یکی دیگر از نکات مهم این خدمات تتو می باشد که چگونه رنگ و چه مقدار رنگ روی سوزن قرار گیرد که بتوانیم کاشت رنگ در پوست انجام دهیم. در کلاس های حضوری و به طور عملی این نکته را براتون انجام می دهیم. کار سهولت در کاشت رنگ تتو و همچنین ماندگاری تتو را به خوبی متوجه شوید.

این جمله که رنگ تتو به قرمزی یا آبی میزند بسیار شنیده ای، اینجا لازمه بهتون بگیم که انتخاب رنگ پوست مشتری مهم است زیرا اگر این کار به خوبی انتخاب نشود بعدا رنگ تتو به قرنزی میزند یا درکل تغییر رنگ های نامناسبی را روی پوست مشاهده می کنید. مثلا برلی رنگ پوست تیره حتما از رنگ های گرم مثل شکلاتی ، هانی ،مستر ،چاکلت استفاده کنید و درپوست های روشن از رنگ های سرد مثل بروکلین ، یا درخنثی سازی ضد قرمزی از رنگ الیو به مقدار قطره ای یا سرخلال دندان استفاده کرده این نکاتی که عرض شد برای اشخاصی هست که هیچ تتویی از قبل انجام نداده اند ، واما نکاتی که درمورد افرادی که از قبل تتو دارند باید رعایت شود چیست؟

کار بر روی تتو کمرنگ

اگر تتو کامل کمرنگ شده قدرت مانور بالایی دارید که دستمون برای انتخاب رنگ و یا حتی تغعیر سبک تتو به سبک های نچرال مثل فیبردز و میکروبلدینگ باز هست. ولی اما رنگ تتو همچنان پررنگ است چندین روش وجود دارد تا شما بتوانید کارهای مناسب اون تتو را انجام دهید .

اگر تتو تازه زده باشد شما فقط میتوانید در حد تغییر رنگ به روش دکاپاژ این کار را انجام دهید .

ولی اگر مدت طولانی از تتو قبلی گذشته باشد باتوجه به خروجی رنگ قبلی و رنگ پوست مشتری میتوانید رنگ مورد نظر رو انتخاب کنید.

مثلا اگر رنگ قبلی به بنفشی میزند از خنثی کننده های زر یا طلایی و گلد ترکیب کنید اگر سبز یا آبی بود از دیگر خنثی کننده ها و تبدیل رنگ های گرم به سرد یا برعکس می توانید به بهترین نتیجه ی کار تتو برسید . در آکادمی ماربل حرفه ای ترین ترکیب رنگ های خاص با ماندگاری را باتوجه به بودجه ی شما ،معرفی میکنیم که با کمترین سرمایه وارد بازار این رشته ی پر درآمد شوید .

 

پاک کردن تتو

یکی از لاین های پر خطر تتو همین پاک کردن و ریمو کردن می باشد . زیرا اکثر ریمو ها دارای اسید می باشند که باید مراقب خرید ریمو باشید ،اسید باعث سوراخ شدن پوست و حتی درآمدن گوشت اضافه روی سطح پوست می شود که با زدن آمپول کورتون به سختی برطرف و بهبود می یابد . ولی ناگفته نماند که از بهترین مواد ریمو هم استفاده کنید باز هم لایه ی رنگ که در لایه سوم پوست هست پاک نخواهد شد بلکه کمرنگ پی شود حتی اگر لیزر هم انجام دهید باز هم به طور کامل تتو پاک نمی شود .

تفاوت تتو های قدیم با امروزه

تتو های قدیم از دستگاه هایی که سوزن های عمقی داشتند و خونریزی شدیدی داشتن انجام می شدند که عمقی رنگ وارد پوست می شد و بعدا اگر مشتری میخواست پاک یا تغییر حالت یا تغییر رنگ دهد به سختی مواجه میشد. اما دستگاه الان دستگاه میکروپیگمنتیشن جایگزین شده است که دارای تنظیم خارج شدن سوزن دارد که توسط پیگمنتکار با تشخیص نوع پوست مشتری انجام می شود که اگر پوست نازک و حساس بود از کمترین عمق سوزن استفاره شود . اگر هم پوست سفت و خشن بود از درجه بالا استفاده شود ، وحتی با تنظیم سرعت رفت و برگشت سوزن هم میتوانید سرعت پرتاب رنگ را تنظیم کنید که آن هم اول به نوع پوست و دوم به سرعت دست شما بستگی دارد .

معرفی آکادمی زیبایی ماربل

دوره آموزشی تاتو ، میکرو بلیدینگ ، میکروپیگمنتشن و ریمو تاتو یکی از دوره های آموزشی مورد برگزاری در آکادمی زیبایی ماربل هست. آکادمی زیبایی ماربل دارای پرسنل و مدیریتی باتجربه که دارنده مدارک فنی حرفه ای کشور و مدارک سرتیفیکیت بین المللی از کمپانی های مختلف فرانسه ، کانادا ، آلمان ، انگلیس در لاین های آموزش رشته های زیبایی و برگزاری ورکشاپ های داخلی و خارجی و همکاری بابسیاری از آکادمی های زیبایی و مدرسین روسیه و ترکیه و نیز در مجتمع فنی تهران تدریس نمونده است.

آکادمی زیبایی ماربل سالهاست فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. این آکادمی با همکاری مربیان و پرسنل ها ی باتجربه ی درخشان در تمامی  رشته های آرایش و زیبایی مشغول به فعالیت است. در این آموزشگاه شما میتوانید از مبتدی تا حرفه ای دوره ها را بگذرانید. و همچنین تمام ابزارها و امکانات دراختیارشما قرار میگیرد، آموزشها با اولین متد روز دنیا می باشد .

آکادمی زیبایی ماربل بهترین آموزش ها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دراختیار هنرجویان قرار میدهد تا به راحتی وارد بازار کار شوند و حمایت های هنرجویان از درجه هنرجویی تا مربیگری و فوق تخصص انجام می شود.

درضمن کلیه آموزش ها با مدرک بین المللی خارجی و سازمان فنی حرفه ای ایران می باشند.