آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

ماساژ صورت بعد از پاکسازی

ماساژ صورت بعد از پاکسازی
Rate this post

ماساژ صورت بعد از پاکسازی

ماساژ صورت بعد از پاکسازی بسیار حائز اهمیت هست. عمل ماساژ پوست صورت باعث افزایش گردش خون درپوست و بافت صورت میگردد . و به شما یک  پوست روشن‌ و شفاف و جوان‌تر می دهد . ماساژ صورت باعث افزایش و تقویت عضلات پوست میگردد و باعث کاهش پوسته شدن و چین و چروک صورت می‌شود. همیشه پوست صورت خود را یک بار در روز، صبح یا شب قبل از خواب، ماساژ دهید. در این صفحه میخواهیم به نکته های مهمی که باید راجع به مهارت ماساژ صورت بدانید بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های مختلف ماساژ و حتی انواع ماساژ رو توضیح بدیم تا بتوانید به بهترین نحو استفاده ی درست کنید.

درابتدا باید صورت خود را از هرچی  آرایش هست پاک کنید و تمیز باشد. و قبل از انجام ماساژ، به صورت صحیح پوستتان را شست و شو دهید. چهره خود را با پاک کننده یا رتونر یا پن شست و شو صورت پاک کنید. آن را با آب آشامیدنی یا جوشانده شستشو دهید، سپس صورت خود را با حوله یا دستمال کاغذی  خشک کنید.

ماساژ صورت با روغنهای مختلف

درمرحله ماساژ صورت بعد از پاکسازی میتوانید از روغن ملایمی استفاده کنید یا این که با استفاده از کمی روغن، انگشتان دست خود را به آرامی روی صورت خود به شکل چرخشی حرکت دهید. واصلا آن را روی پوست نکشید. ماساژ صورت را روشن و درخشان، شفاف و شاداب می‌کند. می‌توان ترکیبی از روغن‌های  ساخته  شده ومخصوص چهره را استفاده کنید یا تنها یک روغن را انتخاب کنید که با نوع پوست شما تناسب دارد. روغن بادام، آرگان و روغن‌های مناسبی برای ماساژ صورت هستند که منافذ صورت را از بین نمی برند.

برای پوست‌های بسیار خشک، روغن آرگان یا بادام یانارگیل را انتخاب کنید.

روغن کرچک نیزبرای ماساژ پوست مفید می باشد.

باانگشت به گونه و لپ های خود فشار بیاورید و به طرف لب فشار را کاهش بدهید. از طرف وسط پیشانی فشار بیاورید. و به سمت شقیقه ها از فشار کاهش دهید. زیر گردن نیز از سمت چانه به پایین گردن حرکت دهید.

چشم خودرا ببندید و از قسمت گوشه خارجی چشم به سمت گوشه داخلی با فشار خیلی کم ماساژ داده و همچنین زیر چشم را به طوری که فشار کم باشد از داخل به خارج نوک انگشتان را کشیده .

روش هایی هم مثل یوگای چشم ،ورزش چشم هست که در جوانی و شادابی پوست اطراف چشم موثر می باشند .

این همه ماساژ می‌تواند استرس را کاهش دهد، و این موضوع به افراد مبتلا به اگزما کمک می‌کند و به طور کلی میزان بروز عوارض را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فعال باید مراقبت کامل از پوست صورت فراموش نشود.

این همه ماساژ می‌تواند استرس را کاهش دهد، و این موضوع به افراد مبتلا به اگزما کمک می‌کند و به طور کلی میزان بروز عوارض را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فعال باید مراقبت کامل از پوست صورت فراموش نشود.

ورزش صورت

فواید و معایب آن چگونه است؟ ورزش همیشه روشی است که برای سلامت و رسیدن به هدفی انجام می‌شود که می‌تواند جایگزین بسیاری از روش‌های دیگر باشد. شاید اولین چیزی که با شنیدن ورزش به ذهن می‌آید این است که ورزش برای سلامت و تناسب اندام مفید می‌باشد. یکی از انواع ورزش‌هایی که افراد انجام می‌دهند، ورزش صورت است که برای اهداف مختلفی صورت می‌گیرد و تاثیراتی را برای ما به دنبال دارد. در ادامه مقاله به توضیحاتی درباره این نوع از ورزش خواهیم پرداخت. ورزش چه برای پوست صورت چه پوست بدن باعث سفت شدن می شود پس درنتیجه جلوگیری از چروک شدن پوست میشود.

غدد لنفاوی بیشتر از بقیه اجزای بدن  در صورت قرار دارند و تحریک آن‌ها باعث می‌شود که سیستم لنفاوی شروع به کار کند و در تمام بدن تاثیر خود را می‌گذارد و باعث می‌شود سم و مواد مضری و سمی که جذب خون شده‌اند، دفع شوند.

برای ماندگاری سفت شدن پوست همیشه بعد از ماساژ با آب سرد پوست خود را شسته ، شاید بعضی از شما شنیده باشید که در حمام های عمومی قدیم حوضی بوده که آب سرد داشته که در اخر حمام از آن استفاده میکردند ، این برای دلیل سفت شدن پوست بوده.

ولی بایدبدانید که ورزش تنها راه حل برای جلوگیری از جراحی یا جایگزین جراحی نمی باشد . با انجام ورزش‌هایی شما می‌توانید به صورت خود فرم دهید، لب‌ها را خوش فرم کنید ، پلک‌هایتان را بالا بکشید و تغییراتی در فرم صورتتان ایجاد کنید. عوارضی که در قبال عمل‌های زیبایی به شما وارد می‌شود، بسیار آزاردهنده و در خیلی از موارد جبران ناپذیر است.

پوست آینه ای

یکی از دلایل کدری و لک پوست ناراحتی های کبدی و استفاده از فست فود ها و خوردن چربی زیاد است ، که میتوانید با خورد مواد غذایی که باعث تسویه خون میشود استفاده کنید

مثل آب کرفس، آب زرشک، و استفاده از عرق های گیاهی مثل عرق کاسنی و شاه تره موثرترین خوراکی های پوست شفاف هستند.

ممنون که تااینجا مطالب مارا گوش دادید، امیدواریم همیشه پوستی سالم و درخشان داشته باشید.

معرفی آکادمی زیبایی ماربل

آکادمی زیبایی ماربل دارای پرسنل و مدیریتی باتجربه که دارنده مدارک فنی حرفه ای کشور و مدارک سرتیفیکیت بین المللی از کمپانی های مختلف فرانسه ، کانادا ، آلمان ، انگلیس در لاین های آموزش رشته های زیبایی و برگزاری ورکشاپ های داخلی و خارجی و همکاری بابسیاری از آکادمی های زیبایی و مدرسین روسیه و ترکیه و نیز در مجتمع فنی تهران تدریس نمونده است.

آکادمی زیبایی ماربل سالهاست فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. این آکادمی با همکاری مربیان و پرسنل ها ی باتجربه ی درخشان در تمامی  رشته های آرایش و زیبایی مشغول به فعالیت است. در این آموزشگاه شما میتوانید از مبتدی تا حرفه ای دوره ها را بگذرانید. و همچنین تمام ابزارها و امکانات دراختیارشما قرار میگیرد، آموزشها با اولین متد روز دنیا می باشد .

آکادمی زیبایی ماربل بهترین آموزش ها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دراختیار هنرجویان قرار میدهد تا به راحتی وارد بازار کار شوند و حمایت های هنرجویان از درجه هنرجویی تا مربیگری و فوق تخصص انجام می شود.

درضمن کلیه آموزش ها با مدرک بین المللی خارجی و سازمان فنی حرفه ای ایران می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *