آموزش کلیه رشته های آرایشگری با بهترین کیفیت آموزش ، تضمینی و ابزار رایگان 33772157-021

گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری

گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری
5/5 - (12 امتیاز)

گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری

گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری هر هنرجویی حق دارد. بعداز اتمام دوره ی آموزشی که درهر رشته ی آرایشی به پایان رسانده است مدرک یا گواهی پایان دوره داشته باشد. در آکادمی ماربل بعد از هردوره ی آموزشی مدرک معتبر داده می شود که با مشورت باهنرجوهایان مدارک دردرجات مختلف داده می شود. کارشناس سالن ماربل مشاوره ی رایگان درزمینه دریافت مدرک آرایشگری و نیز تاسیس سالن زیبایی ،کلینیک زیبایی وآموزشگاه های زیبایی می دهند. تا شما بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و راه کارهای متفاوتی به شماداده می شود. وراهنمایی ویژه براتون انجام می شود. به طورمثال اگرهنرجو تصمیم به تاسیس سالن آرایش داشته باشد درابتدا بایدمدرک فنی حرفه ای در زمینه ی رشته ی آرایش و پیرایش داشته باشند.

 

مدرک بین المللی آرایشگری وزیبایی:

مدارک بین المللی باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

مدرک هایی که میتوان برای گزینه های مختلف وقابل قبول مراکز در کشورهای مختلف واقع شوند دارای هویت ارزشی و معتبر میباشند. این مدارک را می توان دررتبه مدرک های بین المللی یا سرتیفیکیت های معتبر با ارزش کشورهای قرار داد.

به این تیتر توجه کنید که پذیرش یک مدرک در  چندین کشور به آن سرتیفیکیت در درجه بین المللی نمیدهد و تنها می تواند در داخل کشور های صادرکننده بدهند. از ارزش بالاتری به نسبت مدرک های معمولی داخل اموزشگاهی شود.

 

منظور از گواهی بین المللی چیست؟

این گواهی‌نامه دوچیز را اثبات میکند یکی اعتبار سنجی مهارت هریک هنرجویان را و دومی اعتبار مدرک که آیا کد استعلام دارد یا فاقد استعلام هست .

اطلاعات برای اعتبارمدارک کداستعلام میباشد. که داخل مدرک بارشته ها و تحت عنوان های مختلفی نوشته می شود. مثلا بعضی مدارک سرتیفیکیت نو یا ریجستر نامبر نوشته می شود. زمانی که مدرکی سایت از مرجع صدور دارد و کد استعلام که در بعضی مدارک سرتیفیکیت نو یا همان سرتیفیکیت نامبر را مینویسند. این سرتیفیکیت ها هم بعد از آموزش های حضوری و هم بعد از آموزش های غیر حضوری و مجازی پس از اتمام دوره ی آموزشی توسط مدرسین یا آموزشگاه ها میدهد.

 

انواع مدرک آرایشگری

سه درجه میباشد مدارک فنی حرفه ای که قابل ترجمه و بتوان توسط مراکز مربوطه مهر دادگستری روی آن زد بین المللی می باشند و قابل اخذ جواز کسب میباشد. و دسته دوم مدارک بین المللی هستند که به عنوان رزومه کاری محسوب میگردند.

مدارک فنی حرفه ای در آموزش سازمان فنی حرفه ای کشور پس از اتمام دوره و رد اسم هنرجو از طریق آموزشگاه های آرایشگری و رد سازمان فنی حرفه ای صورت میگیرد. که آزمون تعوری در سازمان فنی حرفه ای انجام میگیرد و آزمون عملی نیز در آموزشگاه های شعری که اسم را ثبت میکنند انجام میشود . هنرجویانی که دوره آموزش رشته های آرایشگری که به آموزشگاه های خاصی اعطا می شود، موفق به گرفتن مدرک گواهینامه بین المللی میشوند.

قابل توجه داشته باشید که اشتباه گرفتن تفاوت دونوع مدرک پایان دوره وگواهي نامه با يکديگر است. در هيچ کشوری نباید دراین مدارک گفت که فارغ التحصيلی وحتی از اصلاحات معادل دانشگاهي استفاده نمينمايد. ارائه دهندگان و سازمان های مدارک سرتیفیکیت ها ی خدمات مهارتي نيز از تبليغ و گفتن اینکه این مدارک معادل بودن خودداري مينمايند. در کشور مانيز با مراجعه به سايتهاي موسسات معتبر ارائه دهنده اين نوع دوره ها، به چنين ادعايي برخورد نخواهيد نمود. براي بررسي  و اطلاعات بیشتر به شما پيشنهاد مي گردد به سايتهاي دانشگاه هاي معتبر دولتي و يا موسسات آموزشي معتبر داخلي نيز مراجعه کنيد.

 

تفاوت مدرک ارایشگری زنانه و مردانه:

مدرک ارایشگری مردانه:

مدرک آرایشگری مردانه در دو درجه سطح ۱ و سطح ۲ میباشد. به این صورت است که در ابتدا باید  دوره ی آموزشی آرایشگری مردانه درجه دو و بعد از آن باید در سطح درجه یک را برای بدست آوردن  مهارت بیشتر بگذرانید ونیز باید که در آزمون تعوری فنی حرفه ای شرکت کرده تا مهارت های لازم را کسب کرده اید و آماده شروع این حرفه هستید. با داشتن مدرک آرایشگری درجه دو می توانید شغل آرایشگری را شروع کنید. آزمون فنی حرفه ای عموما در ۲ مرحله برگزار می شود:

 

مرحله اول

قبولی در آزمون تئوری این آزمون عموما به صورت تست برگزار می شود.

 

مرحله دوم

بعد از جواب نمره ی قبولی در ازمون تعوری باید ازمون عملی در اموزشگاه فنی حرفه ای داده شودوجمع نمرات ،نمره ی قبولی هنرجو میشود.

 

مدرک آرایشگری زنانه:

یک مدرک مقدماتی میباشد که به اسم آرایش و پیرایش زنانه که درآن ۵ رشته رو به طور مقدماتی در آزمون تعوری وعملی گرفته میشود . ۵رشته :کوتاهی ، میکاپ ، شینیون ، مش ،اصلاح ابرو ، که بعد از ازمون تعوری که درسازمان فنی حرفه ای گرفته میشود امتحان عملی گرفته میشود جمع هردو ازمون نمره ی قبولی میشود.که بااین مدرک میتوان وارد شغل آرایشگری شد.

ولی برای کسب جواز اموزشگاه باید ۱۲تا رشته ی تخصصی را داشته باشید.

 

نکات مهم قبل از اخذ گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری :

افرادی که بیشترین اصرار به گرفتن مدرک دارند باید بگوییم که اینگونه افراد باید زمانی که به مرکزآموزشی مراجعه می کنند اول بایداطمینان ازمهارت مربی آگاه باشندتاگرفتن مدرک ،زیرازمانی که برای استخدام به مرکزی می روندتست مهارتی می‌گیرند تااینکه مدرکی ازشمابخواهند.

 

ممکن است به گرفتن مدارک جعلی یا ساختگی تشويق کنند که حتی خودفرد مدرک گیرنده هم ازفیک وجعلی بودن مدارک اطلاعی نداشته باشد پس حتما قبل گرفتن هر مدرک اموزشی درمورد موسسه آن کمپانی حتما تحقیق های مهم را انجام دهید . با يک تحقیق ساده به خريد فروش مدارک دانشگاهي جعلي وساختگی و به تازگي گواهي نامه هاي آموزشي برخورد مينماييد. در چنين مواقعی استفاده از لقب های مدارک دانشگاهي توسط افراد پس از گذراندن دوره هاي مهارتي وعده داده میشود لازم به ذکر است هیچ مدرک تحصیلی نیستند که بدون گذروندن دوره در مراکز معتبر اموزشی و دانشگاه ها داده شود.

 

آیا بامدارک گواهینامه آرایشگری , گواهی نامه آموزش آرایشگری میتوان مهاجرت کرد؟

خیرهیچ مدرکی قابلیت مهاجرت کردن را ندارد بلکه کلیه مدارک صرفا برای رزومه ی شما هستند و بیان کننده این که شما این دوره ی آموزش آرایشگری را گذرانده اید مناسب هستند وحتی اگر درکشوری هم برید با نشان دادن این مدارک میتوانند شمارا قبول کنند منتها قبل از آن از شما تست آموزشی گرفته و مدارک خود آن کشور نیز باید به شما داده شود که به عنوان مشاغل آن کشور به حساب بیایید.

 

سالن زیبایی ماربل

سالن و آکادمی ماربل تنها مرکز صدور مدارک بین المللی با کد ریجستر ، مدارک فنی حرفه ای ،مشاوره سالن های زیبایی ، مشاوره مشاغل زیبایی، مشاوره لاین های آموزش زیبایی ، و حتی مشاوره مدارک رزومه ای برای خارج از کشورمی باشد.

اگرتصمیم به مهاجرت به کشور های خارجی را دارید باید شما را آگاه کنیم که این مدارک صرفا به عنوان رزومه ی کاری محسوب میگردند و نمیتوانید به قصد مهاجرت استفاده کنید، اما لازم به ذکر هست که شما بعد از ارائه این مدارک به مکانی که میخواهید به عنوان پرسنل در آنجا کار کنید معتبر است اما بعد از دادن مدرک و استعلام گرفتن از مرجع صادر صدور ، از شما حتما تست آموزشی میگیرند که از مهارت شما کاملا آگاه شوند ، پس درنتیجه حتما از مهارت کافی برخوردار باشید زیرا مدرک به تنهایی لازمه ی یک فرد نمیباشد.

متاسفانه برخی از افراد از عدم آگاهی خیلی از هنرجویان استفاده کرده و با هزینه های خیلی بالاونجومی مدرک هایی با نام بین المللی و اصطلاحا معتبرصادر می کنند.درصورتی که این گواهی ها شاید معتبرباشند اما صرفا رزومه ای هستن و هیچ وقت جایگزین یا معادل مدارک دانشگاهی محسوب نمی شوند.

قابل توجه افرادی که به عنوان شغل آرایشگری مهاجرت میکنند. باید قبل از اقدام به اخذ مدارک حتما با وکیل مهاجرتی مشورت کنند تا در دام افراد سودجونیفتند.

مدارکی که درآکادمی به هنرجویان میدهد قابلیت مادام کد ریجستر و استعلام در سایت را دارد. و هیچ ناریخ انقضایی ندارد وشما نگران استعلام مدارکتون نیستید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *